Skupina Nova byla v únoru televizní jedničkou v hlavním vysílacím čase 

O devět procent meziročně narostla sledovanost Skupiny Nova v hlavním vysílacím čase v cílové skupině 15–54, když dosáhla průměrného podílu 39,57 procenta. Pozici nejsledovanější skupiny na trhu v prime timu navíc potvrdila ve všech hlavních cílových skupinách (15-54, 15+, 4+, 18-69). 

Stanice Nova je v hlavním vysílacím čase jedničkou ve sledovanosti na televizním trhu i v celodenním vysílání ve všech hlavních cílových skupinách. Tematické stanice skupiny Nova pokračují ve své růstové trajektorii.

V hlavním vysílacím čase zaznamenaly meziroční nárůst podílu na sledovanosti v CS 15-54 o 28 procent, přičemž celkový průměrný podíl na sledovanosti tematických stanic v této cílové skupině dosáhl 14,92 procenta. 

Stanice Skupiny Nova v průběhu února oslovily v průměru 3,958 milionu diváků denně (CS 4+). Hlavní zpravodajská relace Televizní noviny si tradičně drží svou pevnou pozici a denně ji v průměru sledovalo více než 1 milion diváků ve skupině 4+.

Nejsledovanějším pořadem stanice Nova za měsíc únor se stal první díl očekávaného seriálu Král Šumavy: Fantom temného kraje. Epizodu s názvem Hranice vidělo 1,282 milionu diváků 4+.

Nova Cinema se stala v CS 15-54 divácky nejúspěšnějším tematickým kanálem televizního trhu. Nejsledovanějším pořadem února byla televizní premiéra animovaného filmu Hotel Transylvánie: Transformánie.

Z tematických stanic Skupiny Nova roste zájem diváků o stanici Nova Gold, kde dominovaly populární kriminální seriály. Nova Fun zaujala diváky legendárním sitcomem Teorie velkého třesku. Nova Action potvrdila svou popularitu u mužského publika, především díky seriálu Kobra 11 a reality show Mistři zastavárny. Na Nova Lady si pak prvenství udržel ikonický seriál Beverly Hills 90210. 

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen