Podívejte se, jak probíhalo natáčení kampaně Oneplay – společné platformy TV Nova a O2

TV Nova a O2 spustí Oneplay – službu kombinující TV a streaming. Kampaň, symbolizující cestu do nekonečné zábavy, začala 25. února tiskovou konferencí a prvním spotem. Celkem uvede čtyři spoty a objeví se v TV, tisku, rádiu, online i na venkovních plochách.

Oneplay bude oficiálně spuštěna 10. března 2025. Detaily nové služby Oneplay a první brandový spot společně představily TV Nova a O2 médiím a veřejnosti 25. února na tiskové konferenci v Křižíkových pavilonech. Nová služba od společností ze skupiny PPF přináší nyní na jednom místě bohatou obsahovou nabídku s důrazem na inovativní funkce.

Spuštění Oneplay provází rozsáhlá 360° kampaň, na které TV Nova a O2 spolupracovaly s agenturou VML.

„Kampaní chceme představit novou službu a značku Oneplay, která na českém trhu otevírá zcela novou kategorii. Spojuje to nejlepší ze světa SVOD a OTT a zároveň přináší nové funkce – vše na jednom místě, v jedné aplikaci. Tuto jedinečnost jsme se snažili promítnout i do samotné kampaně a DNA značky. Jako službu, která nabízí prémiovou českou zábavu a zážitek v dostupné a uživatelsky přívětivé podobě pro každý den,“ říká Andrej Slaninka, brand manažer Oneplay.

Marketingová kampaň se současně odehrává na několika úrovních a postupně bude komunikovat vznik nové služby, její inovativní funkce a obsah platformy. Uvede čtyři brandové a další contentové spoty.

Vedle televize, rádia, tisku a digitálních kanálů, sociálních sítí nebo i prodejen O2 se kampaň objeví i v outdooru po celém Česku. Od příštího týdne bude mít unikátní brandový polep i celý přestupní tunel mezi trasami A a C ve stanici metra Muzeum.

Symbolem celé kampaně je výtah, který diváky provede různými patry nekonečných světů zábavy a sportu služby Oneplay. Stačí jen stisknout tlačítko nebo kliknout na ikonu aplikace.

„Chtěli jsme vytvořit zdánlivě nekonečný svět postav a možností, který by byl nejen snadno dosažitelný, ale i dostatečně zajímavý na to, abyste ho chtěli prozkoumat. Tato idea dokáže diváky oslovit a jde nad rámec klasické propagace,“ vysvětluje Jake Barrow, „chief creative officer“ VML.

Výtah se objevuje ve čtyřech spotech a klíčových vizuálech, z nichž každý pokrývá jednu z fází kampaně. První, 40sekundový spot uvádí hvězdy bývalých platforem – Oskara Hese v hlavní roli Krále Šumavy z produkce Voyo Originál a Petra Čecha za O2 TV.

Herci, sportovní hvězdy a baviči z obou původních služeb společně putují výtahem do „práce“ do svých světů za diváky, kteří právě sledují daný sport či pořad. Zažívají řadu různých žánrů a neočekávaných setkání, potkávají se s postavami, které obývají svět Oneplay.

Spot s Petrem Čechem a Oskarem Hesem se objevuje na televizních obrazovkách od 25. února. Pro natáčení byly využity prostory Fantasy Studios, kde se na 24metrové LED obrazovce mohly poměrně jednoduše nasimulovat čtyři různé světy a prostředí: tajemný les, trosky Římské říše, zázemí kuchyně pro kuchařskou show nebo televizní studio atd.

© TV Nova

Jak probíhalo natáčení, se můžete podívat zde.

Nasazení dalších dvou spotů je naplánováno na 10. března. Jeden se zaměří na funkce Oneplay, jako je zpětné přehrávání a zastavení živého vysílání nebo sledování předpremiér. Účinkují v něm moderátorské hvězdy Zorka Hejdová a Rey Koranteng.

Ve třetím spotu s Petrem Čechem se představí Oneplay jako nevšední zábavní platforma, kde diváci najdou na jednom místě ojedinělou nabídku sportovních utkání, nejvyšší fotbalové i hokejové soutěže, Formuli 1 a další. Poslední, čtvrtý spot se nese v duchu nové série Krále Šumavy, nového Oneplay Originálu s Oskarem Hesem.

Spoty vznikly ve spolupráci s režisérem Robertem Hlozem, který má na kontě například režii filmu Bod obnovy.

„Stejně jako se ve spotech neočekávaně setkávají zástupci dvou světů – nejlepšího sportu reprezentovaného Petrem Čechem a nejoblíbenější zábavy v podání Oskara Hese – tak se i při tvorbě společné kampaně potkaly rozličné marketingové týmy: technologické firmy a televize. Právě vzájemná inspirace tohoto propojení byla obohacující, protože každý ze své praxe přinesl jiný a často pro druhou stranu i neotřelý pohled. Díky tomu vznikl unikátní kreativní koncept ‚Unexpected encounters‘, který je barvitý stejně jako celá spolupráce,“ říká marketingový ředitel O2 David Daneš.

„Chci poděkovat především agentuře VML a Robertovi Hlozovi za perfektní spolupráci a pevné nervy. Společně jsme vytvořili funkční, snadno zapamatovatelnou kreativní platformu, se kterou plánujeme dlouhodobě pracovat. Věříme, že si ji lidé zamilují,“ uzavírá Jakub Folauf, „head of brand & marketing strategy“ TV Nova.

Vizitka kampaně
Klient: TV Nova, O2
Kreativní koncept: VML
Produkce: Bubenská Production
Režisér: Robert Hloz
Kreativní vedení: Jake Barrow
Kreativní koncept a ideamaking: Márton Martos, Hayden Pike, Dušan Koutský, Carlos Paboudjian
Strategie: Kristýna Ochvatová, Zuzana Foktová
Copywriting: Ondřej Potůček, Helena Johnston
Account Management: Nikola Prinzová, František Mareš, Jana Soldátová
Nasazení: tři měsíce od 25. února 2025
Mediamix: TV, tisk, rádio, online, OOH

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen