Proč muselo skončit Voyo a proč má být Oneplay budoucností Novy?

TV Nova a operátor O2 pohřbívají dvě úspěšné značky a na zelené louce staví zcela novou. Digitální transformace tradiční televize jde do další fáze.

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 9/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina

MAM Exkluzivně v časopise

Oskar Hes a Petr Čech
Zuzana Procházková a Zdeněk Šemro
Czech On-line Expo 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
lego_mustard
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
lego_mustard