Forbes Life spouští samostatný web a přichází s novinkou Forbes Market

MediaRey, vydavatel českého Forbesu, spustil samostatný web Forbes Life zaměřený na luxus, design a životní styl. Vede ho Anna Nosková, šéfredaktorka lifestyle obsahu.

„Forbes Life se zaměřuje na to nejlepší z designu, módy, cestování a gastronomie, přičemž oslovujeme nejen čtenáře, kteří hledají inspiraci, ale i ty, kteří chtějí být součástí světa prémiového životního stylu. Segment čtenářů tvoří z až 65 procent ženy. Věříme v americký sen v českém kontextu, který je stejně úspěšný, jako sofistikovaný,“ říká Anna Nosková.

Redakční tým Forbes Life tvoří také redaktorka Petra Cieslar, která má zkušenosti z magazínu Esprit Lidových novin, a editor Ondřej Novotný, jenž dříve působil v MF Dnes a Hospodářských novinách.

„Strategie vybudovat a osamostatnit se nám dlouhodobě dává smysl, a to z hlediska čtenářské zkušenosti i byznysu. Forbes Life je dnes s přehledem nejlepší lifestylová platforma v Česku, kterou pod vedením Anny Noskové čekají báječné časy,“ říká šéfredaktor českého Forbesu Zdravko Krstanov.

Další novinkou v rámci strategického rozvoje Forbesu je spuštění Forbes Market, kurátorované e-commerce sekce, která je dostupná jak na webu Forbes Life, tak na hlavním webu Forbes.cz. Forbes Market nabízí exkluzivní výběr produktů z oblasti designu, módy a luxusních služeb, které odrážejí hodnoty a estetiku značky Forbes.

„Chceme nabídnout čtenářům a inzerentům prostor pro inspiraci, objevování a propojení kvalitních českých i zahraničních značek s naším obsahem, což se nám pod vedením talentované Anny Noskové daří poslední čtyři roky. Máme ambici dále rozvíjet vliv Forbes v segmentu Lifestyle, což potvrzují i nové projekty LifeForbes.cz a Forbes Market,“ říká výkonná ředitelka vydavatelství Barbora Průša.

Forbes.cz v lednu navštívilo 760 tisíc čtenářů a dosáhlo 4,5 milionů page views, čímž se stal osmým nejčtenějším byznysovým webem na trhu. Zároveň se vydavatelství na přelomu roku podařilo navýšit databázi o téměř 1500 nových předplatitelů, čímž dosáhlo celkového počtu 7200 předplatitelů a průměrného měsíčního prodeje 14 600 výtisků tištěného magazínu Forbes Česko.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345