Reklama
Megaboard

První novinová služba po 20 letech omlazuje vizuální identitu

© PNS

První novinová společnost (PNS) představila nové logo a vizuální identitu. Jde o jeden z kroků širší strategie modernizace společnosti zaměřené na zvýšení efektivity a kvality služeb s důrazem na spokojenost zákazníků.

Nové logo největšího distributora tisku na českém trhu, který zajišťuje i distribuci adresných a neadresných listovních zásilek, čerpá z bohaté tradice a historie společnosti. Zároveň však odráží její současnou stabilitu, modernizaci a orientaci na potřeby zákazníků.

Vizuální prvek symbolizuje nejen kontinuitu, ale i dynamický rozvoj, kterým společnost prochází. Jeho výraznost má podtrhovat roli „trendsettera“ na všech trzích, kde společnost působí.

© PNS

„V posledních letech se PNS podařilo stabilizovat hospodaření, zefektivnit procesy se zaměřením na zákazníka a kvalitu, vstoupit do společného podniku s Mailstepem, rozšířit portfolio služeb a vstoupit na nové trhy. Právě proto jsme cítili potřebu tyto úspěchy podpořit i novou identitou, která nahradí více než dvacet let staré logo a podpoří vnímání naší společnosti na trhu,“ uvedl Vít Rozsypal, předseda představenstva PNS.

Nová identita se začne objevovat v průběhu následujících měsíců.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále