První novinová společnost (PNS) představila nové logo a vizuální identitu. Jde o jeden z kroků širší strategie modernizace společnosti zaměřené na zvýšení efektivity a kvality služeb s důrazem na spokojenost zákazníků.
Nové logo největšího distributora tisku na českém trhu, který zajišťuje i distribuci adresných a neadresných listovních zásilek, čerpá z bohaté tradice a historie společnosti. Zároveň však odráží její současnou stabilitu, modernizaci a orientaci na potřeby zákazníků.
Vizuální prvek symbolizuje nejen kontinuitu, ale i dynamický rozvoj, kterým společnost prochází. Jeho výraznost má podtrhovat roli „trendsettera“ na všech trzích, kde společnost působí.
© PNS
„V posledních letech se PNS podařilo stabilizovat hospodaření, zefektivnit procesy se zaměřením na zákazníka a kvalitu, vstoupit do společného podniku s Mailstepem, rozšířit portfolio služeb a vstoupit na nové trhy. Právě proto jsme cítili potřebu tyto úspěchy podpořit i novou identitou, která nahradí více než dvacet let staré logo a podpoří vnímání naší společnosti na trhu,“ uvedl Vít Rozsypal, předseda představenstva PNS.
Nová identita se začne objevovat v průběhu následujících měsíců.