Reklama
Megaboard

Venkovní reklama v roce 2024: 3D inovace mění ulice i kampaně

Hyperrealistické 3D billboardy, programatický nákup i personalizace obsahu posunuly OOH na novou úroveň. I v České republice se začínají objevovat kampaně, které nastavují nové standardy.

Venkovní reklama v roce 2024 prošla zásadní proměnou díky digitalizaci a inovacím. Hyperrealistické 3D obrazovky, jako ty u Galerie Harfa, mění způsob, jakým značky oslovují publikum.

„Výhody 3D OOH reklamy jsou určitě v možnosti kreativity grafiků, kteří mohou vytvořit něco unikátního,“ uvádí Lukáš Radačovský z Premium OOH.

Právě tyto technologie zvyšují atraktivitu kampaní a získávají pozornost i na sociálních sítích.

Kromě technologických pokroků hraje klíčovou roli také personalizace a cílení na konkrétní publikum. Programatický nákup a lokálně zaměřené kampaně postupně získávají na významu.

„I v roce 2024 jsme zaznamenali organické zvýšení tržeb, které překonaly inflaci dvouciferně,“ potvrzuje Dana Svobodová z BigMedia.

Jaké další příležitosti čekají venkovní reklamu v budoucnu?

Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci Ročenky MAM 2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále