Reklama
Megaboard

Reklamní trh pod tlakem inflace: kde hledat nové příležitosti?

Rekordní inflace televizního reklamního prostoru přiměla zadavatele i agentury přehodnotit strategie a efektivitu kampaní. Jaké nástroje a přístupy přináší trh pod tlakem, a co vše je na stole pro udržení obchodních cílů v roce 2025? O pohledy se podělili experti z Publicis Groupe a OMD.

Vysoká inflace reklamního prostoru mění pravidla hry pro zadavatele i mediální agentury.

„Když něco zdražuje, více přemýšlíte, zda si to koupíte, nebo nahradíte něčím jiným,“ říká Štěpán Kamený z OMD.

Jak se marketéři přizpůsobují novým podmínkám a jaké příležitosti i rizika přinášejí nové technologie?

Ani rekordní inflace televizní reklamy nesnížila poptávku a zadavatelé přehodnocují své přístupy k rozpočtům.

„Klíč k úspěchu spočívá v chytré kombinaci plánování klasické TV reklamy s formáty v connected TV,“ vysvětluje David Krňák z Publicis Groupe.

Jaké strategie budou rozhodující v roce 2025?

Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci Ročenky MAM 2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále