Rekordní inflace televizního reklamního prostoru přiměla zadavatele i agentury přehodnotit strategie a efektivitu kampaní. Jaké nástroje a přístupy přináší trh pod tlakem, a co vše je na stole pro udržení obchodních cílů v roce 2025? O pohledy se podělili experti z Publicis Groupe a OMD.
Vysoká inflace reklamního prostoru mění pravidla hry pro zadavatele i mediální agentury.
„Když něco zdražuje, více přemýšlíte, zda si to koupíte, nebo nahradíte něčím jiným,“ říká Štěpán Kamený z OMD.
Jak se marketéři přizpůsobují novým podmínkám a jaké příležitosti i rizika přinášejí nové technologie?
Ani rekordní inflace televizní reklamy nesnížila poptávku a zadavatelé přehodnocují své přístupy k rozpočtům.
„Klíč k úspěchu spočívá v chytré kombinaci plánování klasické TV reklamy s formáty v connected TV,“ vysvětluje David Krňák z Publicis Groupe.
Jaké strategie budou rozhodující v roce 2025?
Více se dočtete v článku, který vyšel v rámci Ročenky MAM 2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.