Ondřej Šimůnek odhaluje, jaké marketingové kanály ovládly rok 2024, a přibližuje, proč se agentury brání nízkým cenám v tendrech.
Marketingový ředitel GroupM v rozhovoru pro Marketing & Media zdůrazňuje dva klíčové trendy pro rok 2024: influencer marketing a gaming.
„Ukazuje se, že lidé důvěřují obsahu od influencerů více než klasické reklamě,“ říká Šimůnek. Gaming naopak označuje za oblast s velkým potenciálem, která však vyžaduje promyšlený vstup.
Zároveň upozorňuje na změny v tendrech: „Agenturám začínají docházet finance a ochota dotovat nesmyslně nízké cenové podmínky.“
Přinese ozdravení trhu více férovosti?
O trendech v marketingu pro rok 2024, vývoji mediálního trhu, tendrové praxi, rozvoji programatické reklamy či cílení na klíčové cílové skupiny se více dočtete v článku, který vyšel v rámci Ročenky MAM 2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.