Ondřej Šimůnek, GroupM: navýšení rozpočtu často neznamená výhodnější cenu, ale zdražení

Ondřej Šimůnek odhaluje, jaké marketingové kanály ovládly rok 2024, a přibližuje, proč se agentury brání nízkým cenám v tendrech.

Marketingový ředitel GroupM v rozhovoru pro Marketing & Media zdůrazňuje dva klíčové trendy pro rok 2024: influencer marketing a gaming.

„Ukazuje se, že lidé důvěřují obsahu od influencerů více než klasické reklamě,“ říká Šimůnek. Gaming naopak označuje za oblast s velkým potenciálem, která však vyžaduje promyšlený vstup.

Zároveň upozorňuje na změny v tendrech: „Agenturám začínají docházet finance a ochota dotovat nesmyslně nízké cenové podmínky.“

Přinese ozdravení trhu více férovosti?

O trendech v marketingu pro rok 2024, vývoji mediálního trhu, tendrové praxi, rozvoji programatické reklamy či cílení na klíčové cílové skupiny se více dočtete v článku, který vyšel v rámci Ročenky MAM 2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720