Reklama
Megaboard

Jak se rodí nová televizní stanice na českém trhu. Warner TV ukazuje cestu

Na českém vysoce konkurenčním televizním trhu existuje stále prostor pro nové projekty. Musejí však mít jasnou vizi a promyšlenou strategii.

Jak spustit televizní stanici, která zaujme diváky i zadavatele reklamy?

Příběh Warner TV přináší inspiraci – od jasné vize přes znalost trhu až po úspěšný start.

„Definice cílové skupiny je zásadní,“ zdůrazňují odborníci. Jaké kroky vedly k úspěchu této nové volně šířené stanice?

Přečtěte článek Michaely Surákové z Atmedie o zákulisí budování TV projektu, který si získal své místo na českém trhu.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 50/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále