Skupina Barrandov představila svá nová loga, která nejpozději od jarního schématu roku 2025 nasadí na všechny kanály. Modernizovaná grafická identita přináší vzhled, jenž vychází z tradičního loga, ale současně jej posouvá do nové vizuální podoby.
„Cílem je vytvořit přitažlivý design, který zůstane pro diváky snadno rozpoznatelný a naváže na dlouholetou tradici televize Barrandov, kterou mají diváci také spojenou s kvalitním českým obsahem. Jsem ráda, že můžeme představit nová loga, na kterých jsme s týmem pracovali,“ uvedla Andrea Geyer, výkonná ředitelka společnosti Empresa Media a generální ředitelka TV Barrandov a dodala: „Televize dostala s novými vlastníky i nový směr a tato změna je toho součástí.“
„Proces tvorby nového loga byl založen na průzkumech a intenzivní spolupráci s renomovaným týmem reklamní agentury AdHackers. Výsledkem je nadčasový, elegantní vzhled, který odráží posun Barrandova směrem k modernějšímu a atraktivnějšímu vizuálnímu stylu a bude televizi provázet v jejím dalším růstu a rozvoji,“ stojí v tiskovém prohlášení skupiny Barrandov.
S novým logem vstupuje skupina Barrandov do nové etapy své existence, která je spojena s podnikatelem Janem Čermákem. Toho vpustil do mateřské společnosti Empresa její dlouholetý vlastník Jaromír Soukup loni na podzim, aby mu pomohl s dluhy. Nakonec však v průběhu letošního roku přišel o mediální společnost Empresa Media i své pořady na TV Barrandov. Na konci října pak soud rozhodl o úpadku mediální agentury Médea.