Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nova Cinema zaostřuje na film a mění vizuální identitu i celkovou komunikaci značky

Nova Cinema, jedna z tematických stanic Rodiny Nova, představí v neděli 1. prosince zcela nový vizuální styl.

Redesign je součástí rozsáhlého strategického plánu zaměřeného na posílení pozice nejen hlavní stanice Nova, která prošla redesignem v srpnu, ale i tematických kanálů, a to právě nejen z hlediska obsahu, ale i značky a vizuální identity.

Nova Cinema hraje velmi významnou roli v nabídce stanic Rodiny Nova, což dokládá i skutečnost, že se jedná o čtvrtou nejsledovanější stanici na českém trhu.

Reklama
MMcite

Tato pozice potvrzuje stabilní zájem diváků o tematické kanály Nova a ukazuje, že Nova Cinema je významným hráčem na poli televizní zábavy.

V rámci jejího redesignu bylo podle Novy podstatné, aby značka jasně vizuálně komunikovala svůj obsah a byla ve spektru televizních stanic také snadno rozpoznatelná.

© TV Nova

Tematické kanály totiž mají primárně přispívat k tomu, aby si diváci našli vždy takový program a obsah, který odpovídá jejich zájmům a potřebám.

„Nova Cinema není jen jednou z tematických stanic. Je to jedinečná značka se schopností propojit divákův svět s velkolepým a zářivým světem filmu a umožnit mu navázat až osobní vztah s jeho oblíbenými filmovými hrdiny. Divák se má při sledování Nova Cinema cítit výjimečně. A podle toho jsme k redesignu přistupovali,“ představila novou vizuální identitu Nova Cinema šéfka kreativy Jana Vavreková.

„Hojně využíváme ‚lens, flare a glow‘ efekty, umožňující nám hrát si s hloubkou a světlem, a tvořit tak kontrast a variace při přechodu mezi contentem a grafikou. Typická je dále kombinace blur efektů a gradientů s kontrastně jednoduchým a čistým fontem. Tento jednoduchý element staniční grafiky nám slouží především pro jasnou navigaci a informace pro diváky,“ doplňuje Vavreková.

„Cílem bylo přinést divákům značku, která je vizuálně jasně odlišitelná a zároveň zachovává charakteristickou eleganci. Naše práce spočívala v tom, abychom Nova Cinema nejen jednoznačně začlenili do Rodiny Nova, ale také vytvořili její vlastní a nezaměnitelný styl, který si diváci snadno zapamatují,“ vysvětluje marketingový ředitel Jakub Strýček.

„Termín nasazení nového loga nebyl vybrán náhodně. Nova Cinema totiž slaví 1. prosince 17. narozeniny a k této příležitosti plánujeme rovnou spustit velkou 360° brandovou kampaň,“ dodává Strýček.

Nova Cinema v kampani Zaostřeno na film propojuje svět filmu s diváckým zážitkem, kdy čočka objektivu symbolizuje svět před i za kamerou a oči reprezentují diváka.

Claim Zaostřeno na film zdůrazňuje poslání stanice přinášet kvalitní a rozmanitý obsah, který divákům nabízí hluboké emocionální a vizuální prožitky.

Stanice tímto claimem komunikuje jasný záměr – umožnit divákům soustředit se na to nejlepší ze světa kinematografie.

Kampaň směřuje také ve větší míře do digitálního prostředí, se zvláštním důrazem na sociální sítě a web novacinema.cz, který nabídne ještě hlubší propojení s filmovým světem.

Diváci se mohou těšit na exkluzivní obsah, interaktivní prvky a možnost stát se součástí komunity filmových fanoušků.

Na tvorbě nového vizuálního stylu Nova Cinema se podílela agentura Loyalkaspar, přičemž klíčovou roli sehrálo kreativní oddělení Novy, které zajistilo 80 procent práce in-house.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)