Newsletter 11AM už vychází. V CNC vznikl na popud Daniela Křetínského

Symbolicky v pondělí 11. 11. v 11 hodin vstoupil na český trh nový prémiový newsletter a web s názvem 11AM. Jeho ambicí je poskytovat čtenářům analytický přehled zásadních událostí a trendů z oblasti politiky, ekonomiky, technologií a byznysu, který jim umožní lépe se orientovat a činit informovaná rozhodnutí. 

„V dnešní době jsme zahlceni informacemi, ale právě orientace v tom podstatném je pro kvalifikovaná rozhodnutí zásadní. 11AM má za cíl denně nabízet výběr klíčových zpráv pro ty, kdo se chtějí efektivně orientovat ve světě,“ vysvětluje Lenka Zlámalová, hlavní analytička Czech News Center a hlavní tvář projektu. „Každé vydání shrne to, co má opravdový význam – jasně, stručně a přehledně.“

Za vznikem newsletteru stojí poptávka po exkluzivně zpracovaném obsahu, který na českém trhu citelně chyběl. „S nápadem na projekt přišel Daniel Křetínský, který vnímá nutnost kvalitního zpravodajství, které není zahlceno zbytečnostmi, ale zaměřuje se na podstatné a důležité informace. 11AM vzniklo, aby nabídlo kvalitu a přehlednost v oblasti aktuálních informací,“ říká Martina Říhová, CEO Czech News Center a Active Radio.

Newsletter 11AM je podpořen týmem zkušených editorů a analytiků, kteří mají dlouholetou praxi v předních světových agenturách, jako jsou Bloomberg, Reuters nebo Associated Press. Mezi odborníky, kteří každodenní výběr zpracovávají, patří specialisté v oblastech politiky, ekonomiky, technologií a dalších klíčových odvětví. 

Cena předplatného odpovídá cílové skupině, kterou se 11AM snaží oslovit. Ročně přijde na 11 111 korun.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia