Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nedůvěra Čechů v AI zpravodajství: šance pro tradiční média?

Vysoká nedůvěra ve zpravodajský obsah vytvořený AI vlévá médiím do žil trochu optimismu. Na rozdíl od predikcí vývoje.

Nový výzkum ukázal, že většina Čechů nevěří zpravodajskému obsahu vytvářenému umělou inteligencí – důvěru mu projevuje pouze 11 procent populace, zatímco více než polovina má k AI obsahu výhrady. „Loajalita ke značce a fakt, že za obsahem stojí skuteční lidé, začínají opět získávat na významu,“ řekl Lubor Zoufal z Czech News Center na Czech Internet Foru. Tradiční média spatřují šanci vyzdvihnout lidský faktor jako garanci kvality v době nástupu AI obsahu.

Článek vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)