Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

GroupM po vítězném tendru rozšiřuje partnerství s Henkelem i o Česko

Mediální investiční skupina GroupM zvítězila v rozsáhlém celoevropském tendru na strategického partnera pro plánování a nákup médií společnosti Henkel Consumer Goods.

Od ledna 2025 se GroupM postará o kompletní portfolio ikonických značek Henkelu, jako jsou Persil, Silan, Schwarzkopf, Taft a Bref na trzích České republiky, Slovenska, Polska, Francie, Švýcarska, Bulharska, Slovinska a Kypru. Po vítězství nad agenturami Dentsu a IPG tak GroupM rozšiřuje stávající partnerství s Henkelem, které již zahrnuje klíčové západoevropské trhy, včetně Německa, Velké Británie a Beneluxu.

V České republice a na dalších nově získaných trzích bude GroupM exkluzivním partnerem Henkelu pro strategické plánování a nákup médií napříč všemi kanály, včetně retail médií. „Toto komplexní pověření nám umožňuje poskytnout Henkelu holistický přístup k mediálním investicím a maximalizovat tak efektivitu jejich marketingových aktivit,“ říká Jiří Svoboda, CEO GroupM Czech Republic.

Reklama
ČEZ

Henkel v rámci své marketingové transformace hledal partnera s hlubokými znalostmi v oblasti médií, dat a technologií. GroupM přesvědčila svou inovativní strategií a prokazatelnými výsledky. „Naše data-driven přístupy a technologické know-how nám umožňují optimalizovat mediální kampaně a dosahovat vynikajících výsledků pro naše klienty,“ dodává Svoboda.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)