Mediální investiční skupina GroupM zvítězila v rozsáhlém celoevropském tendru na strategického partnera pro plánování a nákup médií společnosti Henkel Consumer Goods.
Od ledna 2025 se GroupM postará o kompletní portfolio ikonických značek Henkelu, jako jsou Persil, Silan, Schwarzkopf, Taft a Bref na trzích České republiky, Slovenska, Polska, Francie, Švýcarska, Bulharska, Slovinska a Kypru. Po vítězství nad agenturami Dentsu a IPG tak GroupM rozšiřuje stávající partnerství s Henkelem, které již zahrnuje klíčové západoevropské trhy, včetně Německa, Velké Británie a Beneluxu.
V České republice a na dalších nově získaných trzích bude GroupM exkluzivním partnerem Henkelu pro strategické plánování a nákup médií napříč všemi kanály, včetně retail médií. „Toto komplexní pověření nám umožňuje poskytnout Henkelu holistický přístup k mediálním investicím a maximalizovat tak efektivitu jejich marketingových aktivit,“ říká Jiří Svoboda, CEO GroupM Czech Republic.
Henkel v rámci své marketingové transformace hledal partnera s hlubokými znalostmi v oblasti médií, dat a technologií. GroupM přesvědčila svou inovativní strategií a prokazatelnými výsledky. „Naše data-driven přístupy a technologické know-how nám umožňují optimalizovat mediální kampaně a dosahovat vynikajících výsledků pro naše klienty,“ dodává Svoboda.