Railreklam a Bigmedia, dvě firmy ze skupiny Bigboard, spojí svá obchodní oddělení. Sjednávání kampaní pod jednou hlavičkou má klientům přinést jednodušší plánování a realizaci jejich kampaní.
Ke sloučení obchodních oddělení dochází v rámci zefektivnění služeb obou společností a s cílem zkvalitnění služeb pro klienty a obchodní partnery.
Obě oddělení budou od počátku nového roku sjednávat reklamní kampaně pod hlavičkou společnosti Bigmedia. To znamená i ty, které budou později realizovány na reklamních nosičích ve vlastnictví společnosti Railreklam.
„Spojení našich dvou obchodních oddělení nám umožní nabídnout klientům výrazně širší portfolio služeb, které pokryje potřeby jejich kampaní ještě komplexněji. Díky tomuto kroku budeme schopni přinést rychlejší a efektivnější řešení na míru jejich požadavkům,“ vysvětluje důvody Helena Kubásková, ředitelka pro prodej a marketing společnosti Railreklam.
„Pro naše klienty se nic nezmění, své kampaně si mohou objednávat stejně jako doposud, naopak se zjednoduší a zrychlí proces plánování kampaní v případech, že mají zájem o využití možností obou společností. Věříme, že tento krok zlepší komunikaci s klienty, což povede k zefektivnění celé spolupráce,“ doplňuje Dana Svobodová, výkonná ředitelka Bigmedia.
Klienti tak nově dostanou možnost vybírat u jednoho obchodníka ze všech formátů, které doposud nabízely firmy samostatně.