Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ze sekáče na večerní akci. ČT cílí novou reality soutěží na mladé

Sedmidílnou reality soutěž Show z druhý ruky uvede od 22. října digitální platforma České televize iVysílání. Devět mladých účastníků v ní bude bojovat o nejlepší outfit, který si vybere v second handu. To vše ve striktně limitovaném čase. Pořad, jenž se zabývá i udržitelností módy, cílí na GenZ a mileniály.

Outfity talentovaných designerů sestavené pouze z oblečení ze second handu hodnotí tříčlenná porota složená z módní novinářky Karolíny Břinkové, greenfluencerky Natálie Pažické a návrháře Matěje Kačírka. Právě posledně jmenovaný s konceptem na vznik pořadu přišel. „Je to takové moje děťátko. Napsal jsem námět a po dvou letech se projekt díky České televizi zrealizoval. V rámci pořadu se zaměřujeme i na edukaci spojenou s udržitelností v módním průmyslu, takže je to dobře pojaté a navíc zábavné. Vytřískali jsme z toho to nejlepší a myslím si, že diváci budou spokojeni,“ řekl Matěj Kačírek.

Sedmidílný pořad cílí na generaci Z a mileniály, kterým je téma udržitelnosti blízké. „Především ale chceme divákům zábavnou formou ukázat, že se mohou v second handu kvalitně obléknout a občas tam najít nějaké poklady, jako se to několikrát povedlo i nám během natáčení,“ uvedla kreativní producentka Martina Šantavá, která společně s dramaturgyní Rebekou Bartůňkovou daly původnímu konceptu tvář a vymyslely reality soutěž Show z druhý ruky.

Reklama
ČEZ

Výherce soutěže pak čekají tři ceny. „Jednou z nich je finanční odměna 25 tisíc korun, dále pak setkání s Romanem Šolcem, který je kostýmním výtvarníkem divácky oblíbeného pořadu StarDance, jehož třináctá řada právě běží na obrazovkách České televize, a nakonec stáž u návrháře Matěje Kačírka, jenž je jedním z porotců soutěže,“ dodala Šantavá.

Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)