Ze sekáče na večerní akci. ČT cílí novou reality soutěží na mladé

Sedmidílnou reality soutěž Show z druhý ruky uvede od 22. října digitální platforma České televize iVysílání. Devět mladých účastníků v ní bude bojovat o nejlepší outfit, který si vybere v second handu. To vše ve striktně limitovaném čase. Pořad, jenž se zabývá i udržitelností módy, cílí na GenZ a mileniály.

Outfity talentovaných designerů sestavené pouze z oblečení ze second handu hodnotí tříčlenná porota složená z módní novinářky Karolíny Břinkové, greenfluencerky Natálie Pažické a návrháře Matěje Kačírka. Právě posledně jmenovaný s konceptem na vznik pořadu přišel. „Je to takové moje děťátko. Napsal jsem námět a po dvou letech se projekt díky České televizi zrealizoval. V rámci pořadu se zaměřujeme i na edukaci spojenou s udržitelností v módním průmyslu, takže je to dobře pojaté a navíc zábavné. Vytřískali jsme z toho to nejlepší a myslím si, že diváci budou spokojeni,“ řekl Matěj Kačírek.

Sedmidílný pořad cílí na generaci Z a mileniály, kterým je téma udržitelnosti blízké. „Především ale chceme divákům zábavnou formou ukázat, že se mohou v second handu kvalitně obléknout a občas tam najít nějaké poklady, jako se to několikrát povedlo i nám během natáčení,“ uvedla kreativní producentka Martina Šantavá, která společně s dramaturgyní Rebekou Bartůňkovou daly původnímu konceptu tvář a vymyslely reality soutěž Show z druhý ruky.

Výherce soutěže pak čekají tři ceny. „Jednou z nich je finanční odměna 25 tisíc korun, dále pak setkání s Romanem Šolcem, který je kostýmním výtvarníkem divácky oblíbeného pořadu StarDance, jehož třináctá řada právě běží na obrazovkách České televize, a nakonec stáž u návrháře Matěje Kačírka, jenž je jedním z porotců soutěže,“ dodala Šantavá.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345