Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Časopis Týden nově vede jako šéfredaktor Jan Štoll

Role šéfredaktora se v Týdnu od října ujal Jan Štoll. Střídá Tomáše Loskota, který zůstává jako editor a dál povede Interview.

Jan Štoll přebral od 1.října vedení Týdne z portfolia Empresa media po Tomáši Loskotovi, ten bude i nadále do časopisu přispívat a působit v něm na pozici editora. Loskot také povede dále jako šéfredaktor magazín Interview zaměřený na rozhovory s inspirativními osobnostmi.

„Dosavadní změny Emprese včetně Týdne nesmírně prospěly, máme teď na čem stavět. Určitě budeme dále přinášet čtenářům zajímavá témata,“ říká Štoll a pokračuje: „Nově obsah okoření sondy do politického dění, ať už v podobě změn promítajících se do života čtenářů, rozhovorů s lidmi, kteří mají co říct nebo pranýřování poklesků politiků. Nebudeme se obávat ani otevírání kauz a dalších zásadních témat.“

Reklama
ČEZ

Štoll přichází z vydavatelství A11, kde od začátku letošního roku působil jako ředitel redakcí tištěných a on-line titulů, byl šéfredaktor titulu Ze zdravotnictví, přispíval do Mladého světa a novin Náš region. Předtím se deset let pohyboval v public relations, mimo jiné na pozici ředitele komunikace ministerstva zdravotnictví, působil i v PR a marketingu ČSSD (dnes SOCDEM).

Loskot byl ve vedení Týdne od roku 2020, jako šéfredaktor je uvedený ještě v tiráži vydání z 2. října 2024. Dříve v časopisu působil jako editor. Časopis od dubna 2020 nějakou dobu vycházel v měsíční periodicitě, aktuálně je zpravodajským čtrnáctideníkem.

Vydavatelství Empresa Media, pod kterou spadá i TV Barrandov, letos od Jaromíra Soukupa převzal Jan Čermák, obchodník se zadluženými firmami, který do někdejšího Soukupova impéria vstupoval v polovině loňského roku. Od té doby se časopisy vydávané Empresou zredukovaly na Týden, Interview, Instinkt a Sedmička.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)