Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AKTV spolupracuje s GroupM, získá na datech založený „provokativní” obsah

Od srpna AKTV spolupracuje s GroupM Czech Republic (WPP) a díky mPanelu bude každý měsíc na ScreenVoice.cz publikovat články o televizi jako reklamním médiu a chování českých diváků.

Asociace komerčních televizí, která letos oslavila 7 let svého působení, navázala exkluzivní spolupráci s mediální agenturou GroupM. Díky jejímu výzkumnému projektu mPanel bude AKTV každý měsíc na svém webu ScreenVoice.cz zveřejňovat zajímavé články, které odhalí skryté souvislosti spojené se sledováním televizní obrazovky, a postaví české diváky a spotřebitele do nečekaného světla.

„Z partnerství s komunikační skupinou GroupM máme velkou radost. Díky datům z jejich výzkumného projektu mPanel můžeme našim čtenářům přinést zajímavá fakta (nejen) o televizních divácích a ukázat, že televize je pro reklamní zadavatele efektivní médium, které dokáže oslovit široké publikum s různorodými zájmy. Na webu ScreenVoice díky této spolupráci postupně vydáme sérii zajímavých článků s aktuálními fakty z českého prostředí,” říká Klára Brachtlová, prezidentka Asociace komerčních televizí.

Reklama
ČEZ

Kontinuální výzkumný projekt mPanel probíhá ve spolupráci s Nielsen Admosphere. Mapuje chování českých spotřebitelů a přináší kromě odpovědí na otázky týkající se mediálního chování české populace i různé sociodemografické přehledy. Je to významný datový zdroj, který odhaluje nové trendy, flexibilně reaguje na změny trhu i spotřebitelů a klientům GroupMposkytuje relevantní informace nezbytné k plánování jejich reklamních kampaní.

„Spolupráce s AKTV a webem ScreenVoice je dalším z projektů, kterým chceme s GroupM nastavit zrcadlo trhu. Partnerství vnímáme jako cestu pro edukaci a otvírání diskuse kolem témat, která možná nejsou aktuálně „in“, ale neměli bychom na ně zapomínat. Ve všech případech to jsou témata důležitá, a přesto mnohdy přehlížená. Můžete se tedy těšit na méně či více provokativní přístup, ne nepodobný projektu Mediální bubliny na stejnojmenné webové stránce, který je také z naší dílny,“ říká Ondřej Šimůnek, CMO GroupM.

Čtenáři Screenvoice.cz budou mít díky této spolupráci přístup k sérii aktuálních a poutavězpracovaných článků poukazujících na nečekané souvislosti, které nejen pobaví, ale umožní také nahlédnout na zvyklosti diváků při sledování televize z jiného úhlu pohledu. Články budou zveřejňovány každý měsíc, první dva jsou na webu ScreenVoice.cz již nyní. Přečtěte si, co vlastně pro diváky znamená „sledování televize“ anebo o tom, jak se liší i z hlediska mediální konzumace lidé, kteří cestují s cestovkou a ti, kteří cestovky nevyužívají. 

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)