Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Letní atmosféru Radiokempů Frekvence 1 zažilo přes deset tisíc návštěvníků

Sedmý ročník letní roadshow Radiokempy Frekvence 1 byl rekordní. Sedm letošních kempových zastávek napříč republikou navštívilo více než deset tisíc návštěvníků.

Radiokempy jsou již zavedeným konceptem a jak říká David Šmídt, ředitel Frekvence 1, posluchači se na ně rádi vrací. „Jejich nepostradatelnou součástí je právě velice důležitý osobní kontakt s posluchačem. Podobná setkání a rozhovory jsou pro nás úžasnou inspirací a zároveň se díky tomu dozvídáme, co děláme správně,“ vysvětluje šéf stanice ze skupiny Active Radio a dodává: „Posluchači nám říkají, co se jim v našem programu líbí, co by změnili, jací jsou jejich nejoblíbenější moderátoři, které pořady jsou oblíbené, co je baví, kdy a kde nás poslouchají. A toto všechno vnímáme.“

Do některých kempů se Frekvence 1 na přání posluchačů ráda vrací, nové kempy jsou každým rokem tajemstvím a překvapením. A díky přátelské a spontánní atmosféře, která během roadshow panuje, se atmosféra z návštěvníků přenáší na celý tým Frekvence 1, a tím pádem i na posluchače v rámci živého vysílání z každého Radiokempu. To je nedílnou součástí programu, stejně jako opékání špekáčků, soutěže, klání, interaktivní program, fotostánek, afterparty nebo živý koncert. Letos z interpretů vystoupili Michal Hrůza, O5 a Radeček, Xindl X, Tomáš Matonoha, Vojtěch Dyk a Marta Jandová.

Reklama
Abovalve

„Za celou dobu trvání Radiokempů Frekvence 1 jsme navštívili více než padesát českých a moravských kempů, ze kterých jsme živě do rádia odvysílali více než 300 hodin, vystřídali se všichni moderátoři Frekvence 1, se kterými si návštěvníci mohou vždy přátelsky popovídat a vidět je v akci. Na každou naši zastávku pravidelně vozíme nejlepší české umělce na hodinový koncert, který je pro všechny zdarma,“ vzpomíná David Šmídt.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)