KVIFF 2024: dům České televize představuje divákům nové projekty a jejich tvůrce

Důležitou součástí prezentace České televize, hlavního mediálního partnera Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, je Dům České televize na Divadelním náměstí. Jedná se o areál, v jehož centru stojí samotný dům, kde probíhají besedy s oceňovanými herci a ti doplňují také doprovodný program.

Během festivalového týdne představuje Česká televize očekávané novinky napříč všemi žánry v rámci 29 debat i projekcí. Na rodiny s dětmi čekala škola tance s účastníky StarDance a podvečerní projekce večerníčků. Tento program probíhá v pravém křídle s výrazným brandingem dětského kanálu Déčko, levé křídlo je vyhrazeno dospělým a kavárně.

Ředitelka obsahu ČT Tereza Polachová představila novinářům chystané novinky podzimního programu: „Doporučuji historický film Smetana, který se zaměří na poslední léta života Bedřicha Smetany a druhou řadu oceňované série Docent s Ivanem Trojanem v hlavní roli. Deset večerů bude patřit oblíbenému pořadu StarDance. Připravovanou novinkou je dále seriál Ratolesti, který otevře sociální témata. V Domě ČT také představíme i letošní vánoční pohádku Tři princezny a celovečerní dokument Tělo v mé hlavě.“

O tom, jak konkrétně byl program sestavován, hovoří ve videu jeho autorka, dramaturgyně Domu ČT Věra Krincvajová:

Kamera a střih videa: Dominika Holubová

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk