Agentura Knowlimits obhájila pozici největší mediální agentury v Česku. Podle nejnovějšího reportu společnosti COMvergence potvrdila své postavení s celkovým objemem mediálních služeb ve výši 192 milionů dolarů za rok 2023, a potřetí za sebou si tak zajistila prvenství.
Nezávislá mezinárodní výzkumná společnost COMvergence se zaměřuje na hodnocení výkonu a strategických schopností agentur a poradenských firem v oblasti marketingu. V aktuálním žebříčku Media Agency Billings Rankings & Market Shares se agentura Knowlimits znovu umístila na čelní příčce, čímž potvrdila své vedoucí postavení na trhu s ohledem na velikost obratu klientského portfolia. S celkem 145 klienty a obratem, který za rok 2023 činil 192 milionů dolarů, zaznamenala nárůst tržeb o 1,3 procenta (v předcházejícím roce byl růst dokonce 11,6 procenta).
„To, že se nám podařilo obhájit první příčku v nezávislém hodnocení COMvergence vnímáme jako obrovský úspěch. Současně je to pro nás potvrzení, že naše snaha neustále zvyšovat kvalitu poskytovaných služeb se vyplácí. Naší prioritou je poskytovat služby na úrovni světových standardů, přičemž využíváme benefitů lokální agentury,“ uvedli Markéta Dyllong a Petr Bažant, managing partners Knowlimits.
Na druhém se umístila agentura OMD (Omnicom Media), třetí místo dělí PHD (Omnicom Media) a EssenceMediacom (GroupM). Přední příčky a rovnou i první desítku pak opustila Médea, která dříve žebříčku dominovala.
Pořadí | Agentura | Majitel | Celkový obrat v dolarech |
1. | Knowlimits | nezávislá | 192 mil. |
2. | OMD | OMG | 151 mil. |
3.-4. | PHD | OMG | 119 mil. |
3.-4. | EssenceMediacom | GroupM | 119 mil. |
5.-6. | Mindshare | GroupM | 68 mil. |
5.-6. | Carat | Dentsu | 68 mil. |