Reklama
Megaboard

Nedělní večery s Ivetou přitáhly diváky k televizním obrazovkám

Skupina Nova pro své diváky mimořádně zařadila do vysílání TV Nova sérii Iveta z dílny Voyo Originál, které v posledních šesti týdnech patřily nedělní večery.

Průměrně si jednotlivé epizody o životě zpěvačky Ivety Bartošové nenechalo ujít 28,31 procenta diváků v CS 15-54 v tu dobu u TV. U diváků zabodoval i navazující třídílný dokument Málo mě znáš se share 31,39 procenta ve stejné cílové skupině. Fanoušci se nyní mohou těšit na třetí sérii, která startuje již tento pátek 10. května na Voyo.

Příběh české hudební ikony si v nedělní večery v průměru pustilo 28,31 procenta diváků v CS 15-54 u TV. Po dobu šesti večerů sérii sledovalo v průměru 964 milionu diváků starších 4 let.

„Každý o ní slyšel, málokdo ji znal. Chtěli jsme divákům nabídnout komplexnější pohled na Ivetu Bartošovou a na dobu, která ji stvořila. Zatímco intimněji vyprávěná hraná série se zaměřuje na Ivetu a její svět, jejíma očima, dokumentární série nahlíží svět, ve kterém Iveta měla jen tolik prostoru, kolik jí bylo dopřáno. Možná proto se série Iveta stala nepřehlédnutelným fenoménem posledních šesti týdnů a dokumentární triptych přikoval diváky k málo známým faktům až k půlnoci,“ shrnuje Michal Reitler, ředitel vývoje obsahu TV Nova.

Po posledním dílu životopisné série z produkce Voyo Originál následoval třídílný dokumentární pořad Málo mě znáš. Ten oslovil v průměru 31,39 procenta diváků v CS 15-54 u TV.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále