SkyShowtime a Paramount Advertising International uzavřely smlouvu, v rámci které bude společnost Paramount řešit prodej reklamy společnosti SkyShowtime na všech jejích trzích. Prostřednictvím tohoto partnerství poskytnou společnosti předním světovým inzerentům jednotný přístup k reklamě na více než 20 evropských trzích.
Nové předplatné SkyShowtime Standardní s reklamou bude k dispozici od 23. dubna a SkyShowtime se tak stane první velkou streamovací službou, která současně na všech svých trzích spustí předplatné s reklamou. Nový model nabídky zajistí prémiový divácký zážitek s průměrně čtyřmi až pěti minutami reklam za hodinu.
Generální ředitel společnosti SkyShowtime Monty Sarhan uvedl: „SkyShowtime se od začátku snaží poskytovat vysokou užitnou hodnotu a záruku skvělé zábavy za skvělou cenu. Předplatné s reklamou je dalším krokem ve vývoji našich služeb a přichází v době, kdy lidé hledají více možností a flexibility. Jsme nadšeni, že můžeme být první streamovací službou, která zákazníkům na všech našich trzích nabídne variantu s reklamou.“
Nové předplatné bude zavedeno na všech více než 20 trzích: v Albánii, Andoře, Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Chorvatsku, Česku, Dánsku, Finsku, Maďarsku, Kosovu, Černé Hoře, Severní Makedonii, Norsku, Nizozemsku, Polsku, Portugalsku, Rumunsku, Srbsku, na Slovensku, ve Slovinsku, Španělsku a Švédsku.