Reklama
Megaboard

SkyShowtime zavádí předplatné s reklamou a oznamuje výhradní partnerství s Paramount Advertising International

SkyShowtime a Paramount Advertising International uzavřely smlouvu, v rámci které bude společnost Paramount řešit prodej reklamy společnosti SkyShowtime na všech jejích trzích. Prostřednictvím tohoto partnerství poskytnou společnosti předním světovým inzerentům jednotný přístup k reklamě na více než 20 evropských trzích.

Nové předplatné SkyShowtime Standardní s reklamou bude k dispozici od 23. dubna a SkyShowtime se tak stane první velkou streamovací službou, která současně na všech svých trzích spustí předplatné s reklamou. Nový model nabídky zajistí prémiový divácký zážitek s průměrně čtyřmi až pěti minutami reklam za hodinu.

Generální ředitel společnosti SkyShowtime Monty Sarhan uvedl: „SkyShowtime se od začátku snaží poskytovat vysokou užitnou hodnotu a záruku skvělé zábavy za skvělou cenu. Předplatné s reklamou je dalším krokem ve vývoji našich služeb a přichází v době, kdy lidé hledají více možností a flexibility. Jsme nadšeni, že můžeme být první streamovací službou, která zákazníkům na všech našich trzích nabídne variantu s reklamou.“

Nové předplatné bude zavedeno na všech více než 20 trzích: v Albánii, Andoře, Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Chorvatsku, Česku, Dánsku, Finsku, Maďarsku, Kosovu, Černé Hoře, Severní Makedonii, Norsku, Nizozemsku, Polsku, Portugalsku, Rumunsku, Srbsku, na Slovensku, ve Slovinsku, Španělsku a Švédsku.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále