Reklama
Megaboard

Skupina Knowlimits je v čele žebříčku top agentur v RECMA reportu, popáté za sebou

Skupina Knowlimits obhájila v žebříčku RECMA Domestic Report publikovaném v březnu 2024 profil Dominant, který drží jako jediná agentura na českém trhu. V aktuální souhrnné analýze získala 23 bodů a s výrazným náskokem vede nad ostatními subjekty.

Žebříček hodnotí výkony mediálních agentur v několika kritériích, které dělí do dvou základních oblastí – Vitality a Structure. V rámci části Vitality analyzuje úspěšnost získávání nového byznysu, kde se zohledňují například rozpočty klientů, jež se agenturám podařilo obhájit. Žebříček analyzuje velikost klientského portfolia, růstové momentum, získaná ocenění nebo změny a stabilitu klíčových leaderů agentur v posledních třech letech. Sekce Structure se pak zaměřuje na rozsah zdrojů v rámci dalších služeb agentur, strukturu klientského portfolia a zákaznickou loajalitu.

Mezi další agentury, které se v žebříčku RECMA Domestic Report zařadily za Knowlimits, patří s profilem High agentury OMD (16 bodů), Zenith (12 bodů), dále PHD (10 bodů) a UM (10 bodů) – obě s profilem Very Good.

RECMA je výzkumnou společností hodnotící mediální agentury v mnoha parametrech. Společnost byla založena v červnu 1991 v Paříži a je nezávislou společností, která publikuje širokou škálu reportů mediálních agentur v celosvětovém měřítku. Posláním RECMA je poskytovat referenční nástroje předním globálním inzerentům při jejich výběru mediálních agentur. RECMA shromažďuje a analyzuje data z více než 1400 mediálních agentur v 90 zemích.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále