Teads, globální mediální platforma, a VIDAA USA, provozovatel operačního systému Smart TV pro televize Hisense a více než 200 dalších značek po celém světě, spojily své síly a rozšiřují partnerství v oblasti nativního zobrazování reklam do střední a východní Evropy, kde nechybí ani Česko a Slovensko. Teads se stává největším poskytovatelem nativních reklam na těchto trzích.
Teads díky této spolupráci úspěšně vstupuje na rychle se rozvíjející trhy jako jsou Polsko, Maďarsko, Slovinsko a Řecko. Na některých z těchto trhů mají VIDAA a Hisense společný podíl přesahující 25 procent. Tato expanze proto přináší nové možnosti pro nativní zobrazování reklam a posiluje spojení mezi značkami a cílovým publikem.
Spolupráce navíc posouvá společnost Teads na přední příčky. Stává se největším poskytovatelem nativních reklam na nových evropských trzích. Díky společné kooperaci se rovněž rozšíří dosah inzerentů na jednom z předních operačních systémů chytrých televizí VIDAA na světě.
Exkluzivní partnerství mezi VIDAA a Teads umožňuje značkám přístup k milionům domácností prostřednictvím chytrých televizí Hisense s technologií VIDAA. Díky tomu mohou zaujmout publikum prémiovým reklamním obsahem, který si nově mohou užít i diváci z Česka a Slovenska.
„S pomocí tohoto partnerství se Teads dostal na první místo jako největší distributor nativních reklam VIDAA a nabídne našim partnerům jedinečnou příležitost oslovit širokou mezinárodní cílovou skupinu. To vše s bezkonkurenčním dosahem a v mezinárodním měřítku. Jedná se o významný krok k posílení pozice všech našich partnerů na trhu s reklamním prostorem.“ řekl Jeremy Arditi, Co-CEO společnosti Teads.
V tuto chvíli mohou shlédnout reklamy Teads na svých obrazovkách diváci téměř po celém světě, včetně USA a Kanady, ale také v jižní Americe, Austrálii a na Novém Zélandu, v Jižní Koreji a Velké Británii. Nově mohou reklamní obsah sledovat i diváci ze střední a východní Evropy, včetně Slovinska, Chorvatska, Srbska, Polska, Maďarska, Bulharska nebo Řecka. Nechybí Česká republika a Slovensko.
„Jsme nadšení, že prohlubujeme naši spolupráci se společností Teads a rozšiřujeme partnerství na nové trhy. Navazujeme na skvělý začátek naší spolupráce v západní Evropě a Americe, kterou nyní rozšiřujeme do střední a východní Evropy, kde máme již nyní značný dosah a velký potenciál růstu. Inzerenti a značky budou mít díky tomu přístup k novým a prémiovým možnostem v rámci reklamního prostředí CTV,“ dodává Guy Edri, CEO společnosti VIDAA USA.
Formát CTV Native Display získává stále větší pozornost, díky své prvotřídní kvalitě a schopnosti oslovit širokou cílovou skupinu, včetně těch diváků, kteří používají streamovací platformy bez reklam.
Růst technologické společnosti VIDAA je podpořen především jeho aktivní uživatelskou základnou, která meziročně zvýšila počet svých aktivních uživatelů o 30 procent. To představuje až 26 milionů nových domácnosti měsíčně.
VIDAA nabízí rozmanitou databázi s obsahem zahrnující více než 1000 aplikací a streamovacích služeb a umožňuje divákům neustále objevovat nové možnosti ve sledování. Díky aktivním divákům hlásí VIDAA nárůst reklamních příjmů o 25 procent.