Reklama
Megaboard

Reklamní prostor Warner TV bude prodávat Atmedia, zapojí se i do měření

Filmovou a seriálovou televizní stanici Warner TV z portfolia Warner Bros. Discovery bude na českém trhu od 2. dubna, kdy zahájí vysílání, obchodně zastupovat mediální zastupitelství Atmedia. Od stejného data bude Warner TV zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti.

Společnosti Atmedia to umožní prodávat její reklamní prostor na televizní měnu GRP. Nová televizní stanice doplní portfolio 24 měřených tematických televizních stanic, které společnost nabízí v rámci obchodních balíčků atmax, atadults nebo atchoice.

„S televizní skupinou Warner Bros. Discovery spolupracujeme již od roku 2020, kdy jsme na českém trhu začali obchodně zastupovat placené tematické kanály Discovery Channel, Eurosport 1 a TLC. Rozšířením portfolia o Warner TV posouváme naši spolupráci na zcela novou úroveň,“ uvádí Michaela Suráková, ředitelka společnosti Atmedia. Novou televizní stanici budou moct diváci na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání. Konkrétně v celoplošném multiplexu 23, který provozují České Radiokomunikace. „Nejen z tohoto důvodu má Warner TV potenciál oslovit velké množství televizních diváků. Věřím, že atraktivní tituly, které plánuje nasadit do svého vysílání hned od začátku dubna, zaujmou především mladší diváky. Z bohaté nabídky si ovšem vyberou diváci všech věkových kategorií,“ popisuje Michaela Suráková.

Warner TV se jako šestá volně šířená a devátá filmová televizní stanice připojí k dalším 24 měřeným tematickým televizním stanicím, které společnost Atmedia na českém trhu obchodně zastupuje. V loňském roce tyto kanály dosáhly na 5,9procentní podíl na sledovanosti v cílové skupině diváků ve věku 18–69 let, přičemž měsíčně oslovily v průměru 5,4 milionu televizních diváků ve věku 4+, tedy 58 procent z celé televizní populace. Diváci, kteří sledovali některou z tematických televizních stanic Atmedia, s ní trávili v průměru 1 hodinu a 13 minut denně. „Jestliže jsme se v loňském roce přiblížili k 6procentní hranici podílu na sledovanosti, v letošním roce si s novou televizní stanicí Warner TV věříme na dosažení 7 procent,“ dodává Michaela Suráková s tím, že nárůst podílu na sledovanosti je společně s rozšiřováním a budováním portfolia tematických televizních stanic na českém trhu dlouhodobým cílem společnosti.

Stanice Warner TV nabídne českým televizním divákům tituly z produkce Warner Bros., které zahrnují populární seriály a filmy různých žánrů. „Od dubna si čeští diváci budou moci na Warner TV vychutnat širokou nabídku obsahu, včetně filmů a seriálů. Jsme blízko spuštění našeho prvního volně vysílaného kanálu na trhu a všem divákům přineseme do vysílání velkou knihovnu obsahu, od klasických filmů až po populární seriály,“ přibližuje Václav Paleček, ředitel distribuce a obchodního rozvoje společnosti Warner Bros. Discovery pro český a slovenský trh.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále