Reklama
Megaboard

Mediální skupina A 11 koupila podíl v marketingové agentuře Influence Lab

Společnost A 11 Group kupuje podíl v marketingové agentuře Influence Lab, která se specializuje na influencer marketing a zastupuje tvůrce napříč obory, včetně módy, kosmetiky, fitness, gastronomie nebo cestování.

Podle spolumajitele A 11 Group Daniela Šopova je tato akvizice v souladu s plány mediální skupiny A 11, která stále hledá možnosti, jak rozšířit svoje mediální aktivity. „Naše know how v oblasti tvorby mediálního obsahu a event managementu ve spojitosti se silným obchodním oddělením nám dává možnost o synergiích s Influence Lab nejen mluvit, ale reálně je velmi rychle uskutečnit,“ řekl Daniel Šopov.

Společnost Influence Lab bude spolupracovat i na připravovaném pořadu televize A 11, ve kterém proti sobě usednou známé osobnosti a influenceři. Pořad ukáže tradiční svět celebrit, které získaly své uznání letitou prací v hudbě, televizi nebo v divadle proti světu influencerů a youtuberů, kteří oslovují statisíce diváků doslova z obýváku. Moderovat ho bude influencer Martin Hranáč.

Společnost A 11 Group vstupuje do Influence Lab koupí podílu 35 procent. Ve vedení i nadále zůstává zakladatel Jakub Mašek a výkonný ředitel Dominik Schejbal. „Jsme velmi rádi, že se A11 rozhodla stát naším strategickým partnerem. Cítíme, že spojení tradičních médií s celostátním dosahem a agentury zaměřené na influencer marketing významně zvyšuje potenciál našeho projektu. Naším cílem zůstává budovat portfolio influencerů, u kterých klient najde zajímavé tvůrce napříč obory. Chceme být nejen zprostředkovatelem, ale i tím, kdo měří efektivitu kampaní a přináší do nich další nápady a kreativitu. Na všech těchto věcech budeme s A 11 moc rádi spolupracovat,“ dodal Dominik Schejbal, výkonný ředitel Influence Lab.

Mezi osobnosti, o které se Influence Lab stará, patří například zpěvačka a tanečnice Natálie Bagárová, Jan Svěcený (Jenise) nebo herečky Barbora Mottlová a Sandra Nováková.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále