Reklama
Megaboard

Czech News Center staví velké obsahové oddělení pro komerční agendu

Mediální dům Czech News Center v rámci digitální transformace průběžně restrukturalizuje své byznysové oddělení. První letošní novinkou je téměř třicetičlenný tým zaměřený kompletně na komerční obsahovou agendu. Povede ho Lucie Zadák Pěnkavová.

Takzvaný „Content tým“ má zajistit veškerou práci s komerčním obsahem pro inzerenty mediahousu. Od tvorby strategie přes kreativu až po samotnou produkci, ať už se jedná o formáty v tisku nebo v onlinu, videa, podcasty, nativní reklamu nebo třeba rádiové spoty. Oddělení vzniklo reorganizací stávajících týmů v kombinaci se zcela novými rolemi. 

„Je to další a celkem přirozený krok v rámci naší strategie tvorby a monetizace obsahu. Komerční obsahové spolupráce jsou dlouhodobě na vzestupu a my potřebujeme být v této agendě maximálně agilní a kompetentní. Dobře udělaná obsahová strategie je pro značku klienta, potažmo i jeho prodeje, jedním z vůbec nejefektivnějších způsobů komunikace. Proto dávalo smysl předělat stávající fungování a ještě blíž napojit všechny týmy, které mají s tvorbou takového obsahu co dočinění, a ty doplnit. Vše maximálně efektivně, třeba tak, jak fungují úspěšné agentury. Slibuji si od toho ještě větší sílu našeho jména na trhu ve spojení právě s obsahovou strategií, skvělým cílením a kvalitou kreativy i finálních výsledků, které citlivě zapadají do DNA každého našeho média nebo produktu,“ říká ke změnám Martina Říhová, generální ředitelka Czech News Center. 

Obsahové oddělení sestává z byznysových content konzultantů, kteří vytvářejí strategie ideálního propojení komerční a redakční spolupráce, a tvůrců, kteří se zaměřují na produkci, ať už se jedná o copywriting, grafiku, nativní reklamu, mailing, tvorbu rozhlasových spotů nebo kompletní foto a video tvorbu. Má však i speciální sekci zaměřenou na spolupráce formou barterů nebo kompletní přípravu komerčních časopisů a jim podobných formátů na klíč. Obsahový tým je úzce napojený i na tým věnující se komerčnímu využití sociálních médií. 

„Chceme vytvářet ještě lepší a kvalitnější obsah, který bude cíleně přizpůsoben potřebám a zájmům publika našich klientů. Snažíme se být inovativní v tvorbě článků, videí, podcastů a dalších interaktivních prvků, které skutečně zaujmou naše čtenáře či diváky a zapojí je přímo do dění. Věříme, že se nám podařilo vytvořit tým, který bude flexibilnější a atraktivnější pro naše klienty, a zároveň lépe propojí komerční obsah s celkovým obsahovým ekosystémem našich médií. Při tom všem však stále budeme dbát na zachování redakčních standardů, kvality a transparentnosti vůči našim čtenářům a uživatelům. Tímto přístupem přispějeme k budování jejich dlouhodobé loajality,“ doplňuje nová šéfka Content týmu Lucie Zadák Pěnkavová. 

Součástí „Content týmu“ je i Content Studio CNC, které vydavatelství vytvořilo loni v lednu z PR inzertního týmu, aby podpořilo „branded content“ a obsahové spolupráce.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále