Ředitelem redakcí tištěných a online titulů skupiny A 11 se stal Jan Štoll

Mediální skupina A 11 jmenovala novým ředitelem redakcí tištěných a online titulů Jana Štolla. Ten přebírá tuto pozici po Báře Štanglové, která zůstává i nadále obsahovou ředitelkou televize A 11.

Jan Štoll působí v mediální skupině A11 od roku 2018, začínal jako šéfredaktor titulu Ze Zdravotnictví, přispěvatel Mladého světa, redaktor a později též editor brněnského a následně pražského vydání novin Náš region. „Mým úkolem je osvěžit obsahovou náplň našich časopisů a novin tak, aby byly ještě více atraktivní pro stávající a nové čtenáře,“ uvedl Štoll, který bude pracovat i na dalším rozšíření obsahové spolupráce napříč mediální skupinou A 11 a aktivním zapojení nových technologií. „Nároky a zvyky čtenářů se mění s technologickým rozvojem, a my se tomuto trendu musíme přizpůsobit. Nehodláme nahrazovat redaktory umělou inteligencí, její možnosti však chceme využít ke zvýšení efektivity práce,“ dodal. 

Jan Štoll se pohyboval deset let v oblasti public relations, mimo jiné na pozici ředitele komunikace ministra zdravotnictví, spolupracoval také na formování mediální komunikace a marketingu dalších členů vlády či politických stran. 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk