Skupina Omnicom Media Group přidává do svého českého portfolia čtvrtou agenturu. Je jí TRKKN, která je významným a certifikovaným Google partnerem se zaměřením především na oblast reklamních technologií, marketingu, analytiky a cloud řešení.
TRKKN reaguje na blížící se změny v oblasti právních regulací a technologií a poskytuje konzultace a řešení, které klientům pomohou efektivně snížit negativní dopad blížících se změn na jejich podnikání.
Nové předpisy o ochraně osobních údajů, jako je zákon o digitálních trzích „Digital Markets Act“ (DMA), který Evropská unie přijímá od 6. března 2024, mění způsob, jakým mohou marketéři sbírat a využívat uživatelská data. V druhé polovině roku 2024 navíc dojde k celosvětovému ukončení používání souborů cookie třetích stran (3PC) a identifikátorů zařízení v prohlížeči Chrome. Tyto změny výrazně zvyšují tlak na vývoj a využití alternativních možností cílení a vyzdvihují důležitost vlastních dat o zákaznících v oblasti cílení reklamy a analytiky. Interdisciplinární tým odborníků agentury TRKKN se specializuje na propojování produktů Google Marketing Platform a Google Cloud s cílem vyvinout pokročilá technická řešení, která klientům umožní zvýšit digitální vyspělost v rozvíjejícím se prostředí Google.
„TRKKN se jako jeden z hlavních partnerů společnosti Google zaměřuje na strategické poradenství v oblasti sběru a využití dat v rychle se měnícím prostředí ovlivněném nastupující regulací. Náš tým dokáže nejen identifikovat možný potenciál, ale také současně zajistit bezchybnou implementaci navrženého řešení. Opírá se přitom o experty ze šestnácti nejvyspělejších trhů na světě, což nám dodává velkou konkurenční výhodu,“ uvedl Luděk Hatoň, Managing Partner Omnicom Media Group.
„Pomáháme klientům s efektivním zapojením a nastavením jimi využívaných Google technologií. Začínáme od základu a stavíme datově konzistentní a dlouhotrvající řešení, která respektují souhlasy uživatelů a zajišťují vysokou anonymitu a bezpečnost dat. Umožňujeme využít pokročilé možnosti cílení či optimalizace v rámci marketingových aktivací. Řešíme ale také optimalizaci zákaznické cesty na webu a v mobilních aplikacích. Čím dál tím více také využíváme pokročilé AI funkce v rámci Google Cloudu, který je stále častěji součástí klientských řešení,“ dodává Pavol Lukáč, Managing Director TRKKN Czech.
Nová agentura poskytuje poradenství a komplexní služby v oblasti digitální analýzy, optimalizace konverzí, reklamních technologií, pokročilé analýzy a umělé inteligence, cloudového inženýrství a technické a datové strategie s cílem umožnit klientům dosáhnout digitální vyspělosti v rámci cloudu Google a jeho marketingové platformy. TRKKN je aktuálně přítomna na sedmnácti světových trzích a postupně rozšiřuje svou působnost do dalších zemí, ve kterých Omnicom Media Group působí. Založena byla v roce 2008 bývalými zaměstnanci společnosti Google, o sedm let později ji Omnicom Media Group získala do svého portfolia. Od loňského června začala s výraznější expanzí na další trhy.