Reklama
Megaboard

Agentura Knowlimits koupila 20procentní podíl ve skupině Magnas

Agenturní skupina Knowlimits získala 20procentní podíl v marketingové skupině Magnas s možností navýšit formou opce až na 30 procent. Podíly prodali Robert Renč a Martin Šafra, oba tak nyní drží shodně 30 procent. Třetím partnerem Magnas je Petr Jelínek s podílem 20 procent.

Marketingová skupina Magnas se skládá z několika firem specializovaných na vybrané služby komunikačního poradenství. Aktivity jsou rozdělené do vertikál Magnas Media (mediální a komunikační strategie a nákup médií), Magnas Performance (online marketing) a Magnas Creative (brandové a kreativní služby). V roce 2022 skupina Magnas dosáhla obratu více než 100 milionů korun, v roce 2023 podle předběžných dat a informací majitelů obrat mírně rostl.

„Našim dlouhodobým záměrem je rozvíjet skupinu Knowlimits v oblasti marketingových, komunikačních a datových služeb. Ze spojení se skupinou Magnas očekáváme posílení vzájemného know-how na poli konzultací a realizací komunikačních strategií. Věříme, že toto partnerství nám umožní přinést klientům obou skupin ještě větší rozsah služeb a lepší výsledky klientských kampaní,“ říká k majetkovému vstupu Martin Kurzweil, člen představenstva skupiny Knowlimits.

Skupina Knowlimits, kterou s Martinem Kurzweilem (10 %) vlastní Jan Vidím mladší (50 %) a Rudolf Mihle (40 %), vznikla v roce 2005 a dnes kromě Česka působí v řadě evropských států. Zaměstnává více než 260 lidí a její obrat se pohybuje nad tři miliardy korun. Podle žebříčků Recma a COMvergence za rok 2022 je největší tuzemskou mediální agenturou.

Magnas působí na trhu již od roku 2012, Performance divize od roku 2015 a divize Creative od roku 2017. Mezi významné klienty patří například CzechTourism, UNIQA pojišťovna, Central Group, Swiss Life Select, Pillow pojišťovna, Vysoká škola CEVRO, Dotykačka, Hlavní město Praha a další.

„Naší doménou jsou komunikační a mediální strategie od vývoje až po exekuci. Výrazně se soustředíme na efektivní kombinaci televizního a online plánování. Jsme silní na poli digitální reklamy a pro naše klienty zajišťujeme brandové performance i obsahové kampaně nejen v Česku a na Slovensku, ale i v mnoha dalších evropských zemích. Díky dlouhodobé práci pro některé z našich klientů, například pro CzechTourism, máme skvělé zkušenosti také se vzdálenými trhy, jako je USA, Korea i další asijské země. Strategické spojení s tak významným partnerem, kterým je Knowlimits, vnímáme jako potenciál pro synergii v rozšíření portfolia služeb dostupného pro naše stávající i budoucí klienty. Věřím, že jsme získali silného spojence, který podpoří náš rozvoj v příštích letech,“ komentuje Robert Renč, společník skupiny Magnas.

Zleva Martin Šafra, Robert Renč, Petr Jelínek.

Managing partnerem je Robert Renč odpovědný nejen za celkové směřování a provoz, ale i za oblast rozvoje datových služeb, cross mediálního plánování a koordinaci kreativní divize v rámci struktury klientských služeb. Martin Šafra zodpovídá za digitální aktivity skupiny, dodavatelské vztahy a finance, Petr Jelínek má na starosti obchod, klientský servis a strategické plánování.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále