Sobotní StarDance sledovalo nejvíce diváků za posledních 16 let

Přes 1,7 milionu diváků, to je nejvíce u nefinálového dílu za posledních 16 let.

Předposlední večer dvanácté řady StarDance si nenechalo ujít dohromady 1,72 milionu diváků při podílu na sledovanosti 43,2 %. Semifinálové Rozhodnutí sledovalo dokonce 1,76 milionu lidí s podílem 49,2 %, jedná se tak o nejsledovanější nefinálové vyhlášení výsledků v historii vysílání. Letošní řadu StarDance si dosud pustilo už přes 4,3 milionu diváků.

Devátý díl StarDance se stal nejen nejsledovanějším večerem tohoto ročníku, ale také nejvyhledávanějším od finále deváté řady v roce 2018. Ve srovnání s běžnými nefinálovými večery byl dokonce nejvyhledávanější od druhé řady v roce 2007. Aktuální řada dosud zaujala více ženy než muže, nadprůměrný zájem je ale také u dětí a mladých diváků do 24 let. Z pohledu místa bydliště pak Česká televize zaznamenává největší zájem mezi diváky z Prahy, severovýchodních a východních Čech, Vysočiny a jižní Moravy.

Přibližně dvacet procent diváků si StarDance pustí zpětně, a to buď prostřednictvím iVysílání nebo na svých chytrých televizích.

Finálové kolo odvysílá program ČT1 v sobotu 16. prosince ve 20:10 hodin. V kategorii freestyle své výkony předvedou Eva Adamczyková a Jakub Mazůch, Vavřinec Hradilek a Kateřina Bartuněk Hrstková a Darija Pavlovičová s Dominikem Vodičkou. Mimořádně oblíbenou taneční soutěž StarDance vysílá Česká televize od roku 2006.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia