Reklama
Megaboard

Marek Kindernay: příjmy O2 TV Sport z reklamy významně rostou

V uplynulém roce vyhráli vysílací tendr na fotbalovou i hokejovou ligu, ročně za ně zaplatí i s výrobou přes půlmiliardy korun. Jak prozradil šéf O2 TV Sport Marek Kindernay v rozhovoru pro ročenku MAM, stanice si na vysílací práva dokáže vydělat. A to nejen díky rostoucímu počtu předplatitelů.

Právě ti jsou hlavní zdrojem příjmů O2 TV Sport. Ale v poslední době se k němu stále více přidává i zdroj sekundární. „Významně nám rostou příjmy z reklamy. Zadavatelé vnímají, že živé sportovní přenosy jsou jedním z posledních míst, kde se klasické reklamě nevyhnete, což přináší obrovskou efektivitu v porovnání s jinou formou reklamy,“ vysvětluje Marek Kindernay a dodává: „Kvůli streamovacím platformám a změnám v konzumaci obsahu sledovanost lineární televize klesá a sport je jediný obsah, který každý chce sledovat živě.“

Velkou část klientského portfolia tvoří sázkové kanceláře, ale postupně do něho pronikají i značky z dalších sektorů. „Zájem roste a spokojeni jsou i klienti, protože jejich reklama je vidět,“ těší Marka Kindernaye.

O tom, jaké jsou nejsledovanější přenosy, jakým směrem by se měl do budoucna ubírat sportovní obsah či proč O2 TV nabídla za fotbalová práva zrovna 300 milionů korun ročně, čtěte zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále