V uplynulém roce vyhráli vysílací tendr na fotbalovou i hokejovou ligu, ročně za ně zaplatí i s výrobou přes půlmiliardy korun. Jak prozradil šéf O2 TV Sport Marek Kindernay v rozhovoru pro ročenku MAM, stanice si na vysílací práva dokáže vydělat. A to nejen díky rostoucímu počtu předplatitelů.
Právě ti jsou hlavní zdrojem příjmů O2 TV Sport. Ale v poslední době se k němu stále více přidává i zdroj sekundární. „Významně nám rostou příjmy z reklamy. Zadavatelé vnímají, že živé sportovní přenosy jsou jedním z posledních míst, kde se klasické reklamě nevyhnete, což přináší obrovskou efektivitu v porovnání s jinou formou reklamy,“ vysvětluje Marek Kindernay a dodává: „Kvůli streamovacím platformám a změnám v konzumaci obsahu sledovanost lineární televize klesá a sport je jediný obsah, který každý chce sledovat živě.“
Velkou část klientského portfolia tvoří sázkové kanceláře, ale postupně do něho pronikají i značky z dalších sektorů. „Zájem roste a spokojeni jsou i klienti, protože jejich reklama je vidět,“ těší Marka Kindernaye.
O tom, jaké jsou nejsledovanější přenosy, jakým směrem by se měl do budoucna ubírat sportovní obsah či proč O2 TV nabídla za fotbalová práva zrovna 300 milionů korun ročně, čtěte zde.