Změny v Respektu: digitálně bude vycházet až s týdenním předstihem

Týdeník Respekt přistupuje po svém odchodu z mediálního domu Economia ke změnám, které směřují k větší digitalizaci. Počínaje tímto týdnem začínají na webu vycházet s několikadenním předstihem články z nadcházejícího čísla.

Dosud pro předplatitele platilo, že měli digitální verzi týdeníku v textové i audio verzi k dispozici každou neděli v poledne. Tedy necelý den před vydáním tištěného časopisu. Zaběhlé pořádky se však nyní mění. „Posouváme se s Respektem k dalším změnám. Tento týden je v jistém ohledu přechodový, protože teď na našem webu najdete texty z posledního čísla, ale zároveň se tam už objevují články z toho dalšího,“ uvedl šéfredaktor Erik Tabery na svém facebookovém profilu.

Za změnou stojí rozhodnutí redakce, že budou moci předplatitelé číst texty v digitální podobě průběžně už během celého týdne, než posléze vyjdou v tištěném čísle. „Každý den v 17:00 vyjdou dva větší materiály a komentář. Ty větší texty navíc rovnou v audio podobě. Kdo si bude chtít počkat na tištěnou verzi, nebo na nedělní celé digitální číslo, tak samozřejmě může, o nic nepřijde,“ popsal nově nastavený publikační proces Erik Tabery.

Navíc to není jediný krok, který má podle všeho směřovat k větší digitalizaci Respektu. Nově redakce spustila i podcast s názvem Výtah Respektu, který připravuje Zuzana Machálková a který každý všední den vybere hlavní události a jednu další rozebere s členy redakce. „Vše ještě ladíme. Grafické změny na webu a v aplikacích chystáme,“ vzkázal závěrem šéfredaktor Respektu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia