Reklama
Megaboard

Internetový Finmag.cz se mění na portál pro podnikatele

Internetový magazín Finmag.cz z portfolia NextPage Media se od základu mění. Ze společenského a posléze společensko-ekonomického média se posouvá do uceleného podnikatelského portálu zaměřeného na podnikatele, malé a střední firmy a živnostníky.

Cílem nového zaměření webu je nejen informovat o novinkách z podnikatelského prostředí, ale přinášet pro nové a stávající podnikatele i tolik potřebnou inspiraci. A také nástroje, které ke své činnosti potřebují či jim ji usnadní. Nový web nabídne možnost zdarma nahlížet do rejstříku ekonomických subjektů, který kombinuje aktuální veřejně dostupné informace z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku či registru DPH. Všechna tato data jsou následně propojena do přehledného výpisu.

Součástí Finmag.cz jsou nově také užitečné a průběžně aktualizované kalkulačky zaměřené především na osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ) a podnikatele obecně. Návštěvníci webu si tak vedle řady jiných věcí mohou snadno a rychle spočítat například výši paušální daně, daň z příjmů či optimální výši nemocenského pojištění pro OSVČ. „Čtenáři se mohou těšit na pestrý mix servisních článků, krátkých zpráv, odborných komentářů, ale i řadu inspirativních podnikatelských příběhů,“ říká šéfredaktor Finmag.cz Michal Hron. „Česko je země plná podnikavých lidí. A my se to snažíme ukázat a v lecčems jim samotným i pomoci.“

Právě tato myšlenka stála u zrodu projektu Finmagu nazvaného Podnikavé Česko. V něm už téměř rok mapuje příběhy malých a středních podniků, které tvoří páteř naší ekonomiky, a dokazuje, že i velký byznys lze dělat mimo velká města. „Finmagu dlouho chyběla jasně definovaná cílová skupina, pro níž by obsah na webu vznikal. Úspěch Podnikavého Česka nám ukázal, že dokážeme podnikatele zaujmout. A na tom jsme se rozhodli stavět. Pro podnikatele chceme být nejen inspirací, ale hlavně oporou v době, která na ně klade čím dál větší nároky,“ říká ke změně Finmag.cz CEO NextPage Media Martin Vlnas. Průměrná návštěvnost webu se pohybuje okolo 300 tisíc reálných uživatelů měsíčně. I před redesignem web vykazoval výrazně vyšší afinitu v segmentu podnikatelů.

Změnou nedávno prošel také tištěný magazín Finmag, který pod novou šéfredaktorkou Irenou Jirků prodělal komplexní změnu vzhledu a stává se jakousi rozšířenou verzí více servisně pojatého webu. Čtenáři v něm na víc než 150 stranách pravidelně najdou rozsáhlé rozhovory, analýzy a detailní vhled do malého i velkého byznysu. Součástí on-line i tištěné verze magazínu zůstávají s titulem dlouho spojovaná témata financí a investic. „Tuto oblast rozhodně neopouštíme, zejména v současné situaci jsou finanční témata podstatná nejen pro obyčejné lidi – spotřebitele, ale především pro firmy,“ říká CEO Martin Vlnas.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále