Mediální dům Burda International CZ čeká v příštím roce rebranding – od 1. ledna změní svůj název na BurdaMedia Extra. Společnost zároveň plánuje spustit novou vizuální identitu připravenou ve spolupráci s Hubert Burda Media Corporate Branding týmem.
Tyto kroky vyplývají z akvizice digitálního vydavatelství Extra Online Media, které Burda International CZ získala letos v červnu. Integrace obou firem už zaznamenala první obchodní úspěchy a od ledna příštího roku dojde k propojení obou mediálních hráčů i z hlediska společného názvu. Prozatím však Extra Online Media zůstane samostatnou dceřinou společností.
„Koupí společnosti Extra Online Media jsme ještě více expandovali do digitálu. Od začátku spolupráce se značky z našich portfolií skvěle doplňují a už teď vidíme pozitivní výsledky, které nám spojení přineslo. Společně jsme se stali jedničkou ve food segmentu a dvojkou v lifestylu pro ženy. Pod značkou BurdaMedia Extra bude naše pozice na českém mediálním trhu mnohem silnější a zajímavější pro stávající i potenciální inzerenty. Zároveň budeme moci našim čtenářům nadále přinášet špičkový obsah a využívat vzájemných synergií,” říká Petra Fundová, generální ředitelka Burda International CZ.
K rebrandingu oficiálně dojde 1. ledna 2024. Mediální dům však veřejnosti, klientům a obchodním partnerům změnu představuje s mírným předstihem. Společně s novým názvem firma začne používat také moderní vizuální identitu připravenou mateřskou centrálou Hubert Burda Media.
„Název BurdaMedia Extra vyjadřuje naše zaměření na inovace v digitálním prostředí a prvotřídní kvalitu všech našich titulů. Ať už se jedná o naše tištěné časopisy, či onlinový obsah. Nový brand nám zároveň umožňuje mnoho kreativních možností z hlediska naší komunikace. V nové vizuální identitě chceme být hravější, barevnější, zkrátka extra. To nám umožní nové slogany, které budeme používat, jako například Extra_inspirativní, Extra_stylová nebo Extra_profesionální,” vysvětluje Miroslava Harcegová, ředitelka marketingu Burda International CZ.