Reklama
Megaboard

Bulvární Super.cz prošel po 13 letech renovací a je „mobile-first“

Lifestylový online magazín Super.cz přichází s novou grafikou i obsahovými změnami. Jelikož jeho inovovaná verze počítá s využitím zejména na mobilním telefonu, velká část fotografií a videomateriálů je prezentována vertikálně. Novinkou je i nasazení formátu stories.

„Více než 60 procent čtenářů Super.cz navštíví web skrze mobilní telefon, proto jsme se v novém konceptu soustředili velmi výrazně na jejich uživatelský komfort. Z hlediska designu se tak změnilo téměř vše, počínaje použitým písmem, optimalizovaným pro čitelnost na telefonech i počítačích. Klíčovým ale bylo udržet designový jazyk, kterým se Super.cz vyznačuje,“ vysvětluje Karel Pětruchno, šéfdesignér Seznam.cz, a dodává: „Cílem je, aby každý článek na webu Super.cz působil jako obálka časopisu, s fotografiemi, jejichž formát se přizpůsobuje čtenářově zařízení, doplněnými unikátním barevným pozadím.“

Zvláštní pozornost proto byla věnována vizuálním prvkům. Popisky u fotek nyní více působí jako součást vyprávění, jsou výraznější a vizuálně laděné tak, aby korespondovaly s konkrétní fotografií.

Součástí změn není jen nová grafika a rozšíření obsahového záběru. „Redesign Super.cz jsme spojili s přesunem na naši společnou publikační platformu ČNS X,“ říká Jiří Vítek, ředitel Divize obsahových služeb a sociálního ekosystému. Čtenáři tak dostávají více možností, jak se dostat k relevantnímu obsahu, ať už prostřednictvím štítků nebo personalizovanému doporučování. „ČNS X nám umožňuje obsahové weby dlouhodobě rozvíjet, těžit ze společného vývoje a lépe propojovat s naším rostoucím sociálním ekosystémem. Věřím, že všechny změny dlouhodobě ocení především čtenáři,“ uzavírá Vítek.

Super.cz prochází změnou i po obsahové stránce. Nadále bude redakce přinášet čtenářům nejzajímavější novinky ze světa českých i světových celebrit, více se však bude soustředit na jejich soukromý život. „Zaměříme se i na společenská témata za hranicí šoubyznysu, která hýbou českým i zahraničním děním. Připravujeme také novinky jako jsou glosy, módní policie, kvízy a další formáty. Chceme být hravější a interaktivnější,“ přibližuje Lucie Sieglová, šéfredaktorka Super.cz. Další chystanou novinkou jsou pak také vlastní video pořady. Čtenářům nabídnou aktuální kauzy komentované očima celebrit, módní policii od slavného českého stylisty či připomenutí velkých kauz z minulých let a nahlédnutí na ně současnýma očima.

Web Super.cz měsíčně navštíví 3,9 milionů reálných uživatelů, čímž se řadí k nejčtenějším webovým stránkám v Česku.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále