IDOS po 16 letech spolupráce s Mafrou hledá nového prodejce reklamy

Společnost Chaps, která stojí za produktem Jízdní řády IDOS, jehož webovou verzi využívá 2,2 milionu reálných uživatelů měsíčně generujících přes 80 milionů zobrazení, se po 16 letech spolupráce s mediálním domem Mafra pustila do revize své reklamně-prodejní strategie.

V následujících měsících bude Chaps ve spolupráci s konzultační firmou Addvery hledat vhodného partnera pro prodej reklamního prostoru na webu i v mobilní aplikaci. Tu měsíčně využije 1,6 milionu reálných uživatelů, kteří si zobrazí 180 milionů stránek. Dle měření portálu NetMonitor se tak jedná o největší oficiálně měřenou českou aplikaci dominující domácímu trhu.

„Chaps má dlouhodobou ambici aplikaci Jízdní řády IDOS intenzivně rozvíjet tak, aby zůstala spolehlivým zdrojem informací o jízdních řádech včetně aktuálních dat o zpoždění a mimořádnostech v provozu, ale také robustní platformou pro nákup s tím spojených jízdních dokladů,“ komentuje směřování produktu výkonný ředitel společnosti Petr Stříbný.

Podle Lukáše Marka, partnera společnosti Addvery, revize strategie nijak nesouvisí s nedávným prodejem Mafry, kterou od holdingu Agrofert koupila skupina Kaprain miliardáře Karla Pražáka. „Výběrové řízení na prodej reklamního prostoru na webu i v aplikaci IDOS a slovenské mutaci Cestovné poriadky je absolutně nezávislé na změně vlastnické struktury, kterou v posledních týdnech mediální skupina Mafra prošla. Ve výběrovém řízení budeme, spolu s Chaps, hledat toho nejvhodnějšího dlouhodobého partnera, přičemž mediální skupinu Mafra v diskuzi rádi přivítáme,“ říká Lukáš Marek ze společnosti, která výběrové řízení připravuje.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Marketing ve sportu
Golden Drum
Balíkovna

MAM Exkluzivně v časopise

Česká filharmonie při natáčení kampaně v Japonsku
Držitelé ocenění Young Drummers 2025
Ansgar Zerfass Univerzita Lipsko
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka