Společnost Chaps, která stojí za produktem Jízdní řády IDOS, jehož webovou verzi využívá 2,2 milionu reálných uživatelů měsíčně generujících přes 80 milionů zobrazení, se po 16 letech spolupráce s mediálním domem Mafra pustila do revize své reklamně-prodejní strategie.
V následujících měsících bude Chaps ve spolupráci s konzultační firmou Addvery hledat vhodného partnera pro prodej reklamního prostoru na webu i v mobilní aplikaci. Tu měsíčně využije 1,6 milionu reálných uživatelů, kteří si zobrazí 180 milionů stránek. Dle měření portálu NetMonitor se tak jedná o největší oficiálně měřenou českou aplikaci dominující domácímu trhu.
„Chaps má dlouhodobou ambici aplikaci Jízdní řády IDOS intenzivně rozvíjet tak, aby zůstala spolehlivým zdrojem informací o jízdních řádech včetně aktuálních dat o zpoždění a mimořádnostech v provozu, ale také robustní platformou pro nákup s tím spojených jízdních dokladů,“ komentuje směřování produktu výkonný ředitel společnosti Petr Stříbný.
Podle Lukáše Marka, partnera společnosti Addvery, revize strategie nijak nesouvisí s nedávným prodejem Mafry, kterou od holdingu Agrofert koupila skupina Kaprain miliardáře Karla Pražáka. „Výběrové řízení na prodej reklamního prostoru na webu i v aplikaci IDOS a slovenské mutaci Cestovné poriadky je absolutně nezávislé na změně vlastnické struktury, kterou v posledních týdnech mediální skupina Mafra prošla. Ve výběrovém řízení budeme, spolu s Chaps, hledat toho nejvhodnějšího dlouhodobého partnera, přičemž mediální skupinu Mafra v diskuzi rádi přivítáme,“ říká Lukáš Marek ze společnosti, která výběrové řízení připravuje.