Martin Veselovský: Rozchod s Economií proběhl bez hořkosti

© DVTV

Důležitější než samotná částka je počet lidí, kteří nám přispějí, říká Martin Veselovský o crowdfundingu, kterým startuje nezávislá éra internetové zpravodajské televize DVTV.

Jaké je začínat znovu na zelené louce?

Asi ještě náročnější a v některých ohledech strašlivější než před devíti lety. Tehdy jsem si úplně nedokázal představit, co se přesně bude dít. Teď už máme něco vystavěného a člověk najednou zjišťuje, že by to mohlo selhat. O to zajímavější je pomyšlení na to, co nastane, pokud to nevyjde, a co všechno musíme udělat proto, aby to vyšlo.

Před devíti lety jste start DVTV označil slovem punk. Teď už to tedy punk není a o to víc je to svazující?

To je docela přesné označení. Punk to byl tehdy proto, že jsme věci až na výjimky nedrželi úplně pevně v rukách. O mnoha z nich jsme netušili, jak budou fungovat. Teď už to víme mnohem lépe, ale zase náš vklad do sázek je daleko vyšší.

Z čeho pramení vaše nejistota? Z obavy, zda bude projekt nezávislé DVTV finančně funkční?

Devět let jsme měli uzavřenu paušální smlouvu s vydavatelstvím Economia, která fungovala, a my jsme k ní mohli stavět další nohy financování. Byla tam nějaká elementární jistota. Ta teď již není,…

Proč DVTV spustila další crowdfundingovou kampaň, když ještě disponuje prostředky z té předchozí? Kdy bylo jasné, že se s Economií na nové smlouvě nedohodne? A obarví si Martin Veselovský opět vlasy na růžovo? Odpovědi najdete v rozhovoru v aktuálním vydání MAM 02/2023.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia