Reklama
Megaboard

Rekordní Švehlíkův Krakonoš: 3 miliony diváků měla už jen jedna pohádka

Sázka na příběh o Krakonošovi vyšla České televizi na jedničku. Pohádka s Davidem Švehlíkem v hlavní roli lámala na Boží hod rekordy, když ji vidělo přes 3 miliony diváků.

Krakonošovo tajemství si 25. prosince pustilo 3 miliony diváků ve skupině 15+, respektive 3,2 milionu ve skupině 4+. Stala se tak nejsledovanějším příběhem vysílaným na Boží hod od roku 1997, kdy započalo měření TV sledovanosti.

Navíc nechybělo mnoho, aby se snímek režiséra Petera Bebjaka stal historicky zcela nejsledovanějším vánočním pořadem. Prvenství od roku 2017 drží Anděl Páně 2 – tehdy ho na Štědrý den sledovalo 3,05 milionu diváků ve skupině 15+ (3,4 milionu ve skupině 4+).

Letošní štědrovečerní pohádka, kterou bylo Tajemství staré bambitky 2, přinesla České televizi standardní vánoční čísla sledovanosti, když ji vidělo téměř 2,5 milionu diváků (share 60 %). Mezi deseti nejsledovanějšími pořady dne pak měla ČT devítinásobné zastoupení – jediným „narušitelem“ se staly dle dat Mediaguru Tři oříšky pro Popelku, které na Nově sledovalo 1,2 milionu diváků.

Sledovanost štědrovečerních pohádek na České televizi od roku 2016

roknázev pohádky15+ (mil.)share (v %)
2022Tajemství staré bambitky 22,4960
2021Jak si nevzít princeznu2,6362
2020O vánoční hvězdě2,6862
2019Princezna a půl království2,4663
2018Kouzelník Žito2,4959
2017Anděl páně 23,0568
2016Pravý rytiř2,7164
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále