Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ján Simkanič: Deník N by měl být poprvé v zisku

Mým snem je 50 tisíc předplatitelů, ale musíme být trošku při zemi, situace kolem nás je složitá, říká Ján Simkanič, ředitel Deníku N.

Byl rok 2022 pro Deník N zlomový? V druhém kvartále jste se poprvé ocitli v zisku.

Z finančního pohledu určitě. Už na startu v roce 2018 jsme plánovali, že se do plusu začneme překlápět v druhé polovině tohoto roku. Kupodivu se toho přesně držíme a hospodaření by mělo být ziskové i za celý rok. Oproti původním plánům však máme úplně jiná čísla z hlediska obratu a nákladů, liší se značně i z hlediska vnitřní struktury.

Reklama
Abovalve

Černá čísla měla přijít s 25 tisíci předplatiteli. Potvrdil se i tento odhad?

I když tam hrála roli spousta dalších faktorů, i zde se to potkalo. Tuto hranici jsme letos překročili, poslední číslo, které jsme zveřejňovali, bylo 25 800 předplatitelů.

Platí, že rozjezd Deníku N tak, aby byl soběstačný, vyšel na 60 milionů korun? A počítaly s tím vaše prognózy?

Celý rozhovor, ve kterém Ján Simkanič mluví také o vlivu války na Ukrajině, důsledcích rostoucích nákladů či novele autorského zákona, najdete v aktuálním dvojčísle MAM 51-52/2022, které ve formě ročenky bilancuje uplynulý rok.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)