Třetí řada Případů 1. oddělení měla nejnižší sledovanost

Po pětatřiceti dílech se uzavřel seriál České televize Případy 1. oddělení. Sledovanost závěreční třetí řady dosáhla průměrně 1,488 milionu diváků.

To je i přes vysoký zásah v porovnání s předchozími řady nejhorší výsledek (15+, bez odložené sledovanosti, data dostupná den po odvysílání). Suverénně nejsledovanější se stala druhá řada, jejíchž osm dílů v roce 2016 průměrně vidělo 1,762 milionu diváků. Sledovanost úvodní série kriminálního seriálu vysílané v roce 2014 byla srovnatelná (1,515 milionu) s řadou závěrečnou, nicméně co do podílu na sledovanosti překonala právě odvysílaná série (36,45 %) řadu úvodní (34,82 %). Výsledky posledních případů týmu majora Kozáka mohlo ovlivnit jednak nasazení do podzimní sezony (obě předchozí běžely v rámci jarního vysílacího schématu), ale i konkurence v podobě premiérové řady seriálu Specialisté na TV Nova. Jeho pondělní díl vidělo 956 tisíc diváků.

Průměrná sledovanost a share
1. řada 14 dílů1,515 mil.40,63 %
2. řada8 dílů1,762 mil.34,82 %
3. řada13 dílů1,488 mil.36,45 %
Pozn.: 15+, bez odložené sledovanosti, data den po odvysílání

V první desítce nejsledovanějších dílů je kompletní osmička druhé řady, kterou doplňuje úvodní díl celého seriálu (Rozčtvrcená, 1,766 mil.) na celkově páté příčce a jedenáctý díl poslední řady (Spolubydlící, 1,608 mil.) na desátém místě. Vůbec nejsledovanějším dílem se stal ten, který uzavřel druhou sérii. Díl s názvem Poslední případ vidělo v únoru 2016 téměř 1,9 milionu televizních diváků.

Nejsledovanější díly řad
1. řada 1. díl (Rozčtvrcená)1,766 mil.
2. řada8. díl (Poslední případ)1,894 mil.
3. řada11. díl (Spolubydlící)1,608 mil.
Pozn.: 15+, bez odložené sledovanosti, data den po odvysílání

Třetí sérii Případů 1. oddělení sledovali o něco více muži než ženy, a to zejména ve věkové skupině 45-64 let. Vyšší zájem o seriál měli obyvatelé větších měst, nejvíce pak diváci z Prahy a ze středních Čech. Velký zájem byl o odložené sledování na internetu, kde průměrně vidělo každou z epizod 124 tisíc diváků (data za skupinu 4+).

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
nova_O2
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)