Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Třetí řada Případů 1. oddělení měla nejnižší sledovanost

Po pětatřiceti dílech se uzavřel seriál České televize Případy 1. oddělení. Sledovanost závěreční třetí řady dosáhla průměrně 1,488 milionu diváků.

To je i přes vysoký zásah v porovnání s předchozími řady nejhorší výsledek (15+, bez odložené sledovanosti, data dostupná den po odvysílání). Suverénně nejsledovanější se stala druhá řada, jejíchž osm dílů v roce 2016 průměrně vidělo 1,762 milionu diváků. Sledovanost úvodní série kriminálního seriálu vysílané v roce 2014 byla srovnatelná (1,515 milionu) s řadou závěrečnou, nicméně co do podílu na sledovanosti překonala právě odvysílaná série (36,45 %) řadu úvodní (34,82 %). Výsledky posledních případů týmu majora Kozáka mohlo ovlivnit jednak nasazení do podzimní sezony (obě předchozí běžely v rámci jarního vysílacího schématu), ale i konkurence v podobě premiérové řady seriálu Specialisté na TV Nova. Jeho pondělní díl vidělo 956 tisíc diváků.

Průměrná sledovanost a share
1. řada 14 dílů1,515 mil.40,63 %
2. řada8 dílů1,762 mil.34,82 %
3. řada13 dílů1,488 mil.36,45 %
Pozn.: 15+, bez odložené sledovanosti, data den po odvysílání

V první desítce nejsledovanějších dílů je kompletní osmička druhé řady, kterou doplňuje úvodní díl celého seriálu (Rozčtvrcená, 1,766 mil.) na celkově páté příčce a jedenáctý díl poslední řady (Spolubydlící, 1,608 mil.) na desátém místě. Vůbec nejsledovanějším dílem se stal ten, který uzavřel druhou sérii. Díl s názvem Poslední případ vidělo v únoru 2016 téměř 1,9 milionu televizních diváků.

Reklama
Abovalve
Nejsledovanější díly řad
1. řada 1. díl (Rozčtvrcená)1,766 mil.
2. řada8. díl (Poslední případ)1,894 mil.
3. řada11. díl (Spolubydlící)1,608 mil.
Pozn.: 15+, bez odložené sledovanosti, data den po odvysílání

Třetí sérii Případů 1. oddělení sledovali o něco více muži než ženy, a to zejména ve věkové skupině 45-64 let. Vyšší zájem o seriál měli obyvatelé větších měst, nejvíce pak diváci z Prahy a ze středních Čech. Velký zájem byl o odložené sledování na internetu, kde průměrně vidělo každou z epizod 124 tisíc diváků (data za skupinu 4+).

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)