Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Newton Media spouští největší databázi novinářů

Po nové verzi aplikace NewtonOne přichází společnost Newton Media s další podzimní novinkou pro český trh. Spouští největší aktualizovanou databázi kontaktů novinářů českých médií pro profesionály v oblasti komunikace a PR.

Aplikace funguje nejen jako pravidelně validovaná databáze kontaktů, ale i jako nástroj pro distribuci tiskových zpráv a reporting úspěšnosti doručení vašeho sdělení požadovaným adresátům, tedy jako zdroj informací, kdo a kdy si váš příběh přečetl a koho zaujal.

Aplikace obsahuje všechna celostátní i regionální média, pro výběr relevantních kontaktů lze využít řadu filtrů – podle zdroje, lokace, tematického zaměření, pozice autora a podobně.

Reklama
ČEZ

Databáze byla vytvořena ve spolupráci se společností MediaHQ, světovým lídrem v oblasti softwaru pro kontakty s médii. Tato společnost má 15 let zkušeností s procesem validace mediálních kontaktů na různých trzích a poskytuje své služby předním mezinárodním brandům.

Michal Hroneš, Innovation manager společnosti Newton Media, k tomu uvedl: „Náš nový produkt vám pomůže vyhledat správné publikum, napsat a odeslat tiskovou zprávu a následně analyzovat její úspěšnost a výsledky. Naše databáze bezesporu nahradí tisíce hodin únavné práce lidí, kteří donekonečna aktualizují excelové tabulky s kontakty a opravují nedoručitelné e-maily.“

„Jsme rádi, že ve spolupráci s renomovanou společností Newton Media můžeme nabídnout nejobsáhlejší validovanou databázi kontaktů českých médií. Validace kontaktů probíhá denně, abychom zajistili maximální doručitelnost klientova sdělení. Databáze nyní obsahuje více než tři tisíce validovaných kontaktů a tento počet bude dále narůstat,“ sdělil Jack Murray, ředitel a zakladatel společnosti MediaHQ.

Společnost Newton Media je lídrem Media Inteligence služeb na evropském trhu. S pomocí rozsáhlé databáze monitorovaných zdrojů, důsledného data miningu a komplexních analýz tradičních i digitálních médií pomáhá zlepšovat komunikační strategie velkým korporacím, institucím a firmám, stejně jako ministerstvům nebo neziskovým organizacím. Produktovému portfoliu dominuje trojice základních služeb, která tvoří logický řetězec: monitoring, archiv a analýzy.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)