Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Startuje webový magazín Planeta Hudba, slibuje neotřelý přístup

Nový webový magazín Planeta Hudba startuje symbolicky 20. února ve 20 hodin a 20 minut. Za projektem zaměřeným na hudbu stojí publicista Václav Hnátek a má ambici přinášet pohled na hudební scénu neotřelými způsoby.

„Hudební novinařina se podle mě v současnosti dostala do slepé uličky. Seriózní média jsou často příliš suchopárná, bulvár až přehnaně familiérní. Čest výjimkám. Ve velkých redakcích tvoří kultura jen malou část týmu a hudební redaktor je v tomto oddělení ještě více upozaděný,“ soudí Václav Hnátek, který má zkušenosti z fungování deníku MF Dnes.

Výsledkem je podle něj mimo jiné to, že texty o hudbě jen málokdy někoho skutečně baví číst. Planeta Hudba chce vše vzít za jiný konec. Čtenáři zde podle Hnátka najdou články, které budou sledovat dění blíže a zavedou je do nahrávacích studií, zákulisí koncertů, či běžného života muzikantů. „Chceme prostě hudební témata pojmout tak, abychom fanouškům ukázali i místa, kam se sami nikdy nepodívají, ale kde se přesto děje to nejzásadnější,“ slibuje zakladatel nového webu.

Reklama
ČEZ

Když to nepůjde jinak, chce redakce Planety Hudba i k běžným rozhovorům, kterých kapely dávají k vydání desky deset za den, přistupovat jinak. „Rapeři z Kontrafaktu byli docela příjemně pobavení, když jsme za nimi přišli s tím, že si otázky budou tahat z klobouku, a tedy jen osud rozhodne, které dotazy padnou,“ vysvětluje Hnátek. „A tak to má být. Ideálně by výsledek měl bavit nás, hudebníky i jejich příznivce,“ doplňuje.

Start 20. února není zcela náhodný. Kromě líbivého až numerologického data se kryje také s blížícím se koncertem Marka Ztraceného v O2 areně. „Měli jsme to štěstí, že Marek Ztracený měl v náš projekt dostatek důvěry a projevil velkou ochotu pustit nás na svou generálku. Motiv kluka ze Šumavy v největší hale tu rozehráváme další zábavnou pikantérií, kdy zkoušky na koncert pro desítky tisíc lidí hostí vesnice se čtyřmi stovkami obyvatel. Náš snad neotřelý způsob referování o hudebním dění odpálíme právě reportáží ze Ztraceného generálky,“ popisuje Hnátek.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)