Zpravodajský portál Seznam Zprávy představil novou marketingovou kampaň s názvem Fakta. V použitých vizuálech poukazuje na upravený vzhled webu a jeho objektivitu.
S OOH kampaní Fakta se budou lidé setkávat převážně v Praze. Reklama se během února objeví také na internetu formou bannerů, na sociálních sítích, v rádiích Expres FM a Classic Praha, na Televizi Seznam nebo v tištěném Právu. Na webu bude i speciální rubrika Fakta, která má pokračovat i po skončení kampaně.
„Seznam Zprávy rekordně rostou, za leden počet zobrazení přeskočil 96 milionů. Nová podoba webu zdůrazňuje, čím jsou jedinečné – silné zpravodajství a investigace, informace z byznysu, analýzy a komentáře osobností. Konceptem Fakta odkazujeme na důležitost kvalitní nezávislé novinařiny, jako protipólu zkreslování či fake news,” říká ředitel divize Zpravodajství a rádií Jakub Unger. „Uživatelé tráví s novým obsahem Seznam Zpráv o pětinu více času. Zdá se tedy, že jsme na správné cestě,” dodává Unger.
Čistě brandové vyznění kampaně Fakta v outdooru je v onlinu doplněné konkrétními fakty, o kterých si čtenáři Seznam Zpráv budu moci zjistit více přímo v článcích, na které bannery odkazují.