Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Seznam Zprávy spouští marketingovou kampaň Fakta

Zpravodajský portál Seznam Zprávy představil novou marketingovou kampaň s názvem Fakta. V použitých vizuálech poukazuje na upravený vzhled webu a jeho objektivitu.

S OOH kampaní Fakta se budou lidé setkávat převážně v Praze. Reklama se během února objeví také na internetu formou bannerů, na sociálních sítích, v rádiích Expres FM a Classic Praha, na Televizi Seznam nebo v tištěném Právu. Na webu bude i speciální rubrika Fakta, která má pokračovat i po skončení kampaně. 

„Seznam Zprávy rekordně rostou, za leden počet zobrazení přeskočil 96 milionů. Nová podoba webu zdůrazňuje, čím jsou jedinečné – silné zpravodajství a investigace, informace z byznysu, analýzy a komentáře osobností. Konceptem Fakta odkazujeme na důležitost kvalitní nezávislé novinařiny, jako protipólu zkreslování či fake news,” říká ředitel divize Zpravodajství a rádií Jakub Unger.  „Uživatelé tráví s novým obsahem Seznam Zpráv o pětinu více času. Zdá se tedy, že jsme na správné cestě,” dodává Unger.

Reklama

Čistě brandové vyznění kampaně Fakta v outdooru je v onlinu doplněné konkrétními fakty, o kterých si čtenáři Seznam Zpráv budu moci zjistit více přímo v článcích, na které bannery odkazují.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)