Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Euro.cz prošlo redesignem

Vydavatelství Mladá fronta a ekonomický týdeník Euro spustily redesignovaný ekonomický web Euro.cz. Nová podoba webu zaměřeného nejen na byznys a byznysmeny přináší nové funkcionality a výhody pro předplatitele týdeníku Euro.

„Hlavním cílem redesignu bylo propojit více kvalitu printového týdeníku s redakcí online. Na webu se nově objevují prémiové články také od redaktorů týdeníku Euro. Naši předplatitelé nyní získávají přístup k těmto článkům zdarma. Nově také získávají týdeník v elektronické podobě,“ říká Erik Dvořák, ředitel divize Online vydavatelství Mladá fronta.

Aktuálně měřená návštěvnost webu Euro.cz podle NetMonitoru přesáhla v lednu hranici dvou milionů reálných uživatelů. „Za poslední tři roky webu Euro.cz neustále roste návštěvnost i zájem klientů o spolupráci. Evidujeme stále větší zájem profesionálů v ekonomice, politice, státní správě i samosprávě o náš informační servis. V nastavené strategii chceme dále pokračovat a věříme, že náš ekonomický pack Euro.cz a Finance.cz i v dalších letech poroste,“ řekl Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.

Reklama
ČEZ

Web Euro.cz nabízí výběrové zprávy z oblastí ekonomiky, politiky, byznysu a životního stylu. Přináší zprávy, komentáře a analýzy ekonomických novinářů, rozhovory s lidmi českého byznysu, průběžně informuje o aktualitách z domova i ze světa a nabízí i video obsah v pořadu Euro TV.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)