Vydavatelství Mladá fronta a ekonomický týdeník Euro spustily redesignovaný ekonomický web Euro.cz. Nová podoba webu zaměřeného nejen na byznys a byznysmeny přináší nové funkcionality a výhody pro předplatitele týdeníku Euro.
„Hlavním cílem redesignu bylo propojit více kvalitu printového týdeníku s redakcí online. Na webu se nově objevují prémiové články také od redaktorů týdeníku Euro. Naši předplatitelé nyní získávají přístup k těmto článkům zdarma. Nově také získávají týdeník v elektronické podobě,“ říká Erik Dvořák, ředitel divize Online vydavatelství Mladá fronta.
Aktuálně měřená návštěvnost webu Euro.cz podle NetMonitoru přesáhla v lednu hranici dvou milionů reálných uživatelů. „Za poslední tři roky webu Euro.cz neustále roste návštěvnost i zájem klientů o spolupráci. Evidujeme stále větší zájem profesionálů v ekonomice, politice, státní správě i samosprávě o náš informační servis. V nastavené strategii chceme dále pokračovat a věříme, že náš ekonomický pack Euro.cz a Finance.cz i v dalších letech poroste,“ řekl Jan Mašek, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.
Web Euro.cz nabízí výběrové zprávy z oblastí ekonomiky, politiky, byznysu a životního stylu. Přináší zprávy, komentáře a analýzy ekonomických novinářů, rozhovory s lidmi českého byznysu, průběžně informuje o aktualitách z domova i ze světa a nabízí i video obsah v pořadu Euro TV.