Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

CNN Prima News startuje kampaň s velkým mikrofonem

CNN Prima News odhalila první detaily marketingové kampaně. Televizní spoty a prémiové outdoorové plochy lákají diváky: Buďte u toho! Vizuálu vévodí mikrofon na modrém pozadí s atypickým trojúhelníkovým nástavcem v barvách CNN Prima News. Kampaň je zatím ve své první fázi a v následujících dnech a týdnech bude nabírat na intenzitě.

„Zpravodajský projekt CNN Prima News bude nejen o důvěryhodnosti a rychlosti, ale i srozumitelnosti sdělení informací divákům. A to vše v nejmodernějším zpravodajském studiu ve střední Evropě. Chceme kampaní ještě více umocnit význam uvedení CNN Prima News, protože start vysílání patří mezi přelomové okamžiky. Připravujeme vše s maximální péčí a do nejmenších detailů,“ říká generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.

Hlavní motiv v této fázi kampaně je mikrofon. „Jsme si vědomi toho, že tvoříme jednu z nejvýznamnějších marketingových kampaní v historii naší televize, a jsme hrdí, že můžeme být u toho. Na kampani se podílí široký tým našich nejlepších lidí, který je posílen o Petra Závorku, dlouholetého Art Directora ČT24. Poprvé spolupracujeme i s těmi nejprotřelejšími kreativci, kteří se zapsali do historie české reklamy,“ říká marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha.

Reklama
ČEZ
Teaser CNN Prima News

Kreativní koncept kampaně je z dílny agentury Espresoo, v jejímž čele stojí Eda Kauba, dlouholetý kreativní ředitel Euro RSCG, Havas nebo Ogilvy, a Vilém Kabzan. Část kampaně na sociálních médiích pak vznikla ve spolupráci s Ondřejem Hüblem, kreativním ředitelem Saatchi & Saatchi. Základní grafickou výbavu připravovalo americké studio Renderon, které pracuje pro televizní giganty jako ABC, NBC, FOX a CNN.

Vizuál k nové kampani CNN Prima News

„Kampaň bude mít několik fází a bude nabírat na intenzitě. Ve fázi teasingu se zaměříme na promo přes všechny naše televizní kanály, doplněné prémiovými outdoorovými plochami a následně i komunikací v dalších online a tiskových médiích, včetně ambientu. Tohle je teprve začátek, to nejlepší ještě přijde, a jsem si jistý, že si diváci nenechají CNN Prima News ujít. Rozhodně se mají na co těšit,“ doplňuje Aleš Pýcha.

CNN Prima News se profiluje jako multimediální zpravodajská platforma, která bude nabízet zpravodajství a servis nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)