Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Active Radio náhle ukončila spolupráci s Radiohausem

Multimediální skupina Active Radio v noci ze čtvrtka na pátek okamžitě ukončila spolupráci se společností Radiohouse. V pátek už neměly být spoty od Radiohouse do vysílání rádií Active Radio nasazeny.

Skupina Active Radio, která provozuje vysílání Evropy 2, Frekvence 1, Radia Bonton nebo Dance s okamžitou platností ukončila spolupráci se společností Radiohouse, která ji doposud mediálně zastupovala na rozhlasovém trhu. Jako důvod uvedla dlouhodobé porušování smluvních závazků ze strany společnosti Radiohouse. Od února ji bude zastupovat obchodní zastupitelství Media Club, které spadá pod mediální skupinu Prima. Radio Active si do konce ledna bude prodávat reklamu sama.

Výkonná ředitelka společnosti Active Radio Martina Říhová v prohlášení skupiny uvedla:„Velmi mě mrzí, kam celá situace došla. Bohužel nás k tomuto kroku donutila společnost Radiohouse svým jednáním. V žádném případě nechceme, aby na to doplatili naši věrní zákazníci. Rádi bychom jim proto nabídli, aby si plánovanou reklamu objednali přímo u nás. K ukončení spolupráce jsme přistoupili až po dlouhém a důkladném zvážení.“

Reklama
MMcite

Společnost Radiohouse na situaci reagovala tiskovou zprávou, ve které označila krok Active Radio za krajně neetické. Dále ve své reakci píše, že jednostranné náhlé rozhodnutí z noci 16.1.2020 skupiny Active Radio a.s. nevysílat nadále reklamu na stanicích Evropa2, Frekvence1, Radio Bonton a Dance Radio od rána 17.1. je podle Radiohousu nečekaným a hrubým porušením platné smlouvy. Společnost ho ve svém prohlášení vnímá jako nepřátelský akt vůči sobě, svým přímým i agenturním klientům a bude se domáhat náhrady škod všemi prostředky.

„Chápeme, že přerušení aktuálních kampaní, na které jsme se my ani naši klienti nemohli nijak připravit, může narušit efektivitu mediálních investic i dlouhodobou důvěru v soukromý rozhlasový trh jako tokovou. Vytvořili jsme proto krizový tým a se všemi našimi stávajícím klienty vstupujeme bezprostředně v jednání, abychom jim ze složité situace pomohli a výstup jejich kampaní maximalizovali na aktuálním portfoliu Radiohouse. Samozřejmě máme vůli s nimi koordinovat postup v náhradě škody, kterou jim skupina Active Radio a.s. způsobila“ říká jednatel společnosti Štěpán Ryska.

Ryska dodává: „Něco takového bylo pro mne za 30 let existence soukromého rozhlasového trhu dosud nepředstavitelné. Radiohouse se striktně drží platné smlouvy, aktuální vlastník skupina Media Bohemia se snaží trvale odchod Active Radio z portfolia Radiohouse konstruktivně a smírně řešit. Výsledkem je ale pouze šikana našich klientů, kteří mají zřejmě sloužit jako rukojmí pro podivnou arogantní hru rozhlasové skupiny Active Radio. Věřím, že nezodpovědný přístup Active k obchodnímu partnerství, reklamním investicím klientů i dlouhodobě slábnoucí poslechovost jejich stanic je srozumitelným signálem pro každého zadavatele rozhlasové reklamy v ČR.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)