Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Výsledky Media projektu za 1. pololetí 2019 budou prezentovány v MAMu

Unie vydavatelů a Marketing & Media zvou na představení výsledků Media Projektu za 1. a 2. čtvrtletí 2019. Prezentace proběhne ve čtvrtek 8. srpna od 11:00 do 13:00 v prostorách redakce MAM v Praze v ulici Františka Křížka č. 1.

Čerstvá data z tradičního oficiálního výzkumu čtenosti tiskových titulů doplní několik dalších prezentací. Ondřej Fér, šéfredaktor MAM, který bude dopoledními prezentacemi provázet, pohovoří o pozitivních kvalitách tisku s tvrzením, že „Tisk není ani zdaleka mrtev“. Vladimír Kožíšek z agentury Median na základě dat ze studie Market & Media & Lifestyle krátce promluví na téma „Léto, čtení, tisk a dovolené.“

Posléze bude předvedena ukázka rozhovoru s běžným čtenářem tisku se zaměřením na dobu dovolených, kterou na místě okomentuje Jan Tuček z agentury STEM/MARK. Následovat budou prezentace o pozitivních trendech vývoje tisku nebo nadprůměrném zásahu tisku v atraktivních cílových skupinách.

Reklama
ČEZ

Na závěr proběhne samotné představení výsledků Media projektu za 1. pololetí 2019 (základní parametry výzkumu, regionální čtenosti, vydavatelské domy, čtecí zařízení, tituly, čtenost deníků, suplementů a časopisů).

Těšíme se na vás.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)