YouTube Kids přichází do Česka

Jeho ambice je přinést bezpečný video obsah pro celou rodinu.

Aplikace YouTube Kids, kterou po celém světě pravidelně využívá více než 14 milionů uživatelů, je ode dneška dostupná i v České republice. YouTube Kids přináší rodinám video obsah zaměřený na zábavu a učení a možnost objevovat internet bezpečně. Pokročilé algoritmy vybírají pro tuto aplikaci vhodný a bezpečný obsah a rodiče navíc mohou díky sadě ovládacích nástrojů dále kontrolovat, která videa a kanály mohou jejich děti sledovat a jak dlouho.  Aplikace je ode dneška dostupná jak pro Android, tak pro iOS.

„Přinášíme českým rodinám tvorbu pro nejmenší děti už několik let a jsme proto velmi rádi, že se náš YouTube kanál a spolu s ním naše písničky a videa zařadily do této aplikace. YouTube Kids představuje pro děti bezpečné prostředí a rodičům zase přináší kontrolu nad tím, na co jejich děti dívají,“ říká Lukáš Kunz, který představuje polovinu dua Štístko a Poupěnka.

 Aplikace je navíc navržená přímo na míru dětem, čemuž odpovídá její jednoduché a intuitivní rozhraní. Děti, které ještě neumějí číst, mohou vyhledávat prostřednictvím hlasu a rodiče zase mohou využít oblíbenou funkci Časovač, která aplikaci po uplynutí domluveného limitu automaticky uzamkne. YouTube Kids umožňuje rozdílně nastavit až 8 dětských profilů a rozhodnout se, zda konkrétnímu dítěti povolit vyhledávání v prostředí aplikace nebo omezit výběr pouze na menší skupinu předvybraných videí.

Marketing na děti bude hlavním tématem příštího MAM, které vychází v pondělí 25. 2. 2019. Zaměříme se na legislativu, která se zabývá komerčními sděleními na cílovou skupinu dětí mladší 18 let. Velmi problematické jsou hlavně reklamní sdělení na sociální síti Instagram.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia