Jeho ambice je přinést bezpečný video obsah pro celou rodinu.
Aplikace YouTube Kids, kterou po celém světě pravidelně využívá více než 14 milionů uživatelů, je ode dneška dostupná i v České republice. YouTube Kids přináší rodinám video obsah zaměřený na zábavu a učení a možnost objevovat internet bezpečně. Pokročilé algoritmy vybírají pro tuto aplikaci vhodný a bezpečný obsah a rodiče navíc mohou díky sadě ovládacích nástrojů dále kontrolovat, která videa a kanály mohou jejich děti sledovat a jak dlouho. Aplikace je ode dneška dostupná jak pro Android, tak pro iOS.
„Přinášíme českým rodinám tvorbu pro nejmenší děti už několik let a jsme proto velmi rádi, že se náš YouTube kanál a spolu s ním naše písničky a videa zařadily do této aplikace. YouTube Kids představuje pro děti bezpečné prostředí a rodičům zase přináší kontrolu nad tím, na co jejich děti dívají,“ říká Lukáš Kunz, který představuje polovinu dua Štístko a Poupěnka.
Aplikace je navíc navržená přímo na míru dětem, čemuž odpovídá její jednoduché a intuitivní rozhraní. Děti, které ještě neumějí číst, mohou vyhledávat prostřednictvím hlasu a rodiče zase mohou využít oblíbenou funkci Časovač, která aplikaci po uplynutí domluveného limitu automaticky uzamkne. YouTube Kids umožňuje rozdílně nastavit až 8 dětských profilů a rozhodnout se, zda konkrétnímu dítěti povolit vyhledávání v prostředí aplikace nebo omezit výběr pouze na menší skupinu předvybraných videí.
Marketing na děti bude hlavním tématem příštího MAM, které vychází v pondělí 25. 2. 2019. Zaměříme se na legislativu, která se zabývá komerčními sděleními na cílovou skupinu dětí mladší 18 let. Velmi problematické jsou hlavně reklamní sdělení na sociální síti Instagram.